Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Nu kreeg ik pas een nieuwe update binnen van Samsung (4.1.2) voor mijn S2 dus die heb ik geinstalleerd. Afgezien dat ik een hele zooi opnieuw moest instellen etc werkt hij nu weer naar behoren. Behalve mijn T9 optionaliteit. normaliter kon ik in mijn typscherm (voor bijv whatsapp) links onder kiezen of ik T9 wilde of dat ik gewoon alleen losse letters wilde typen. Dit lijkt nu niet meer te werken. Ik heb het autocorrect nu uitgeschakeld door Voorspellende tekst uit te zetten in het menu voor Instellingen samsung toetsenbord maar ik wil dat gewoon aan en uit kunnen zetten in mijn typ scherm en niet continue naar instellingen moeten gaan. Zie ik iets over het hoofd?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
wat is nu eigenlijk je probleem, dat je alleen nog een qwerty toetsenbord hebt en geen numeriek T9? of iets met autocorrectie? of de manier van een ander keyboard selecteren?

Je post is een beetje lastig te lezen....

misschien had je hiervoor een extra keyboard app, die precies deed wat je wil. Je kan eens in de playstore zoeken naar t9 toetsenborden:
https://play.google.com/store/search?q=t9&c=apps

Strava

• thewizard2006
Ik kon in de vorige versie direct switchen tussen T9 (dus het automatisch maken van de juiste woorden) en gewoon losse letters typen.
Met T9 bedoel ik dus als je het woord KOE wilde typen je de 5 (JKL), 6 (MNO) en 3 (DEF) kon intypen en hij dit woord maakt.
Met gewoon losse letters bedoel ik als je het woord KOE wilde typen je 2x op 5 moest drukken, 3x op 6 en 2x op 3

Dit kon ik instellen door snel te switchen in datzelfde schermpje waar linksonder deze optie was. Nu zie ik alleen 123Sym staan waarmee ik kan switchen tussen letters, cijfers en tekens.

Ik kan nu T9 alleen aanzetten door naar instellingen te gaan (dat soort radartje rechtsonder) en dan moet ik de optie Voorspellende tekst aanzetten dmv een slide optie. Dit werkt erg onhandig als ik hem daarna weer uit moet zetten omdat ik bijv een woord type dat nog niet bekend is zoals een naam of buitenlands woord.

Hoop dat dit wat duidelijker is. Heb het nog niet kunnen vinden helaas en is erg vervelend zo

[ Voor 19% gewijzigd door thewizard2006 op 11-03-2013 08:33 ]

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

Wat is er mis met het qwerty toetsenbord met voorspellende tekst gebruiken?

Gadgets FTW!

• Prulleman
naast het feit dat ik geen oplossing voor je heb, behalve downgraden of een ander toetsenbord installeren, snap ik ook niet dat mensen nog numeriek typen op een groot touchscreen

Strava

• thewizard2006
ik vind het handig en snel werken. Zal gewenning zijn. Jammer om te horen dat ze dan die functionalteit er uit hebben gesloopt en je dwingen op een bepaalde manier te typen. Zal maar moeten gaan wennen aan het querty toetsenbord dan. Net even geprobeerd en dat werkt opzich ook wel. In iedergeval bedankt voor de info.

• Prulleman
ik heb al 2 x aangegeven dat er in de play store ook alternatieve toetsenborden zijn, probeer er eens een paar uit, wellicht zit er 1 bij die precies doet wat je wil.Dat is het mooie van android :)

Strava

• thewizard2006
ik zal eens kijken op de play store. Al een aantal gevonden maar is elke keer trial versies, beperkte functionaliteit of registreren.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
thewizard2006 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:30:
ik zal eens kijken op de play store. Al een aantal gevonden maar is elke keer trial versies, beperkte functionaliteit of registreren.
Als de trial bevalt, is het toch niet zo'n ramp die paar euro te investeren in een tobo dat je dagelijks gebruikt?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1