Toon posts:

Panasonic LC-50 15 inch TFT --> 999,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier uit de NRC een advertentie van Correct waar een Panasonic 15 inch TFT beeldscherm in staat voor 999,- (ex).
De specificaties van de LC-50 zijn als volgt:
contrast ratio van 400:1
dotpitch van 0,297
responstijd van 23 ms
afmtingen: 38.5*39.1*20

Nu mijn vraag: Is dit wat, en dan gaat het mij vooral om de responstijd, is dit een redelijke tijd of krijg je de hele tijd van die witte sporen van je muis te zien? Het beeldscherm is voor administratief gebruik bedoeld.
Ohja, de prijs geldt alleen op 4 juni.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Als ik jou was zou ik voor deze, Panasonic PF90 Pureflat TX-M9T55 19-inch Pureflat monitor, gaan. Je hebt een groter overzichterlijker beeld en het is een flatscreen. Trouwens fl 1188,81 (incl. BTW) is inderdaad niet duur voor zo'n TFT.
Ze zijn zo goedkoop omdat Panasonic stopt met de productie van monitoren en TFTs. Maar daarom is het nog geen slecht aanbieding. Die TFT staat zeker wel bruut op een bureau.
Als je hem voor administratief werk gaat gebruiken zal je er verder geen problemen me krijgen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb dit model bij Polectro Plaza voor 1499 zien staan, dus die prijs is prima. Ik vond alleen het beeld een beetje tegenvallen. Er staat dat hij een uitzonderlijke grote contrast ratio heeft, maar dat vond ik juist tegenvallen: het scherm mist een beetje sprankelende kleuren en oogt nogal donker. Ik heb de instellingen optimaal ingesteld, maar het beeld is gewoon niet echt mooi te krijgen.

Trouwens, als je geen haast hebt met een nieuw scherm (zoals ik ;) ), dan kun je beter nog een tijdje wachten. De prijzen gaan alleen nog maar verder omlaag, dus over een half jaar koop je waarschijnlijk een beter scherm voor die prijs. Geduld :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 16:42

Dries Arnolds

*bling bling*

Je moet er wel rekening mee houden dat deze monitor slechts 16-bits kleur kan weergeven...

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 16:42

Dries Arnolds

*bling bling*

sorry, sorry, sorry...

Tis niet waar, ik zat te suffen:

15-inch LCD TFT, 17-inch viewable
Pixel Pitch: 0.297 mm
Kleuren TFT aktieve matrix liquid crystal
H. frequentie (kHz) 30-61
V. frequentie (Hz) 50-77
Kijkhoek: 140 graden horizontaal
Brightness: 250 cd/m³
Contrast ratio: 400:1
16.19 miljoen kleuren
Max. res (HxV) 1024 x 768 75 HZ
Stralingsnorm TCO 99
Power save Energy Star
Afmeting 385 x 391 x 200
Aansluiting 15 pin mini D-tube
Geïntegreerde Speakers (1W + 1W) en hoofdtelefoonaansluiting
Geïntegreerde USB interface (1x upstream, 4x downstream)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar wat ik me nu nog afvraag is of een responstijd van 23 ms ook een beetje redelijk is. Ik heb hier namelijk geen info van andere TFT schermen over zodat ik ze met elkaar kan vergelijken. Met de andere specificaties zit het wel goed.

Overigens is dit scherm niet voor mij bedoeld maar voor in m'n vaders praktijk. Zelf heb ik al een Iiyama vision master pro 510, perfecte monitor moet ik zeggen. Eindelijk genoeg ruimte op m'n scherm om Photoshop en Dreamweaver een beetje redelijk te kunnen gebruiken.
Pagina: 1