Toon posts:

COOL Athlon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb op het moment een MIDITOWER ATX met 235W voeding. Ik wil er een Athlon 750/800 @ 1GHZ inzetten, maar ben een beetje aan het twijfelen over de koeling. Ik ga er een P7125 : For SECC / Athlon ALPHA cooler inzetten, maar is een miditower wel voldoende voor een Athlon 750/800 @ 1GHZ?

En hoe kan ik trouwens de airflow een beetje verbeteren bij mijn miditower?

Bedankt!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:39

FFF

IK zou eerst ff kijken of je die gigahertz haald :D
Maar ik zou je daaar niet zo druk over maken, gewoon een goede fan d'r op en een hele goede kastkoeler (delta)
Ik vind die kastkoelers zeker zo belangrijk deze haald de temnp veel verder naar beneden.
mvg FFF

• FFF

FFF

PS : Ik zou ff die boeding door (-laten-) meten, ik heb ook 235 watt en gaat perfect met geforce en athlon maar meestal is het zo dat de voedingen die in een gewone kast zitten niet echt 235 geven dus zou eerst ff checken voordat je een athlon d'r in zet, anders kun je beter voor die paar honderd gulden meteen een goede kast (airflow is zeer belangrijk) met een 300 watt voeding nemen al geeft die 235 watt geen problemen als hij ook 235 geeft.
mvg FFF :D

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die delta kastcoolers kopen en hoe moet ik ze precies installeren? THX!

• FFF

FFF

Hallo, je kun in elke pc zaak een kastkoeler zo uit voorraad krijgen, maar die delta koeler zijn veel beter maar produceren ook meer geluid, deze kun je zo gauw ze binnen zijn bestellen bij oc-shop (vraden kun je stellen op dit forum hier komen ze vaak of naar hun site) je moet ff kijken of d'r in die kast ruimte is (achterin meestal) voor een koeler en hoe groot deze dan moet zijn.
dan moet je d'r ff een halen en dan is het gewoon 4 schrofjes in de kast en 1 stekertje in je moederbord (moet ff in je moedernord boekje kijken als je wilt weten waar je deze aan moet sluiten) maar het is zo simpel als wat :D
mvg FFF

• FFF

FFF

Kunt ook op internet kijken naar wat site's
alleen moet je d'r dan wel rekening mee houden dat je er veel verzentkosten bij moet betalen en zo'n koeler kost tussen de 30 en de 50 gulden.
Ik wacht ook tot oc-shop ze heeft :D
mvg FFF
Pagina: 1