Extra select mogelijkheid voor cases

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ik denk dat het handig kan zijn als bij het zoeken op een computer case de richting van het moederbord kan worden opgegeven. Nu is het namelijk niet mogelijk om te zoeken op kasten die het moederbord bijvoorbeeld op de kop hebben of horizontaal.

3 opties zouden in eerste instantie voldoende zijn volgens mij.
- Standaard
- Flipped/Inverted
- Horizontaal.

Ik weet dat dit niet direct voor alle kasten kan worden ingevoerd. Maar als deze optie er is zal ik een aantal kasten direct aanpassen naar de juiste richting. Een voorbeeld is de BitFenix Outlaw.

Daniël

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Klinkt als een leuke optie, hoewel ik denk dat een optie 'Horizontaal' een beetje overbodig is, want dan heb je toch automatisch een desktop/liggende kast?

Inderdaad heb je gelijk dat het toevoegen van een nieuwe specificatie niet betekent dat het automatisch is ingevuld. Daarom ben ik blij met je aanbod dat je een aantal kasten wilt aanpassen, top! Ik meld me weer in dit topic zodra de specificatie is aangemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerohumoris
  • Nu online
Mij viel op dat niet alle desktop kasten horizontaal zijn. Sommige zijn ook staand maar alleen geschikt voor kleinere componenten. In veel gevallen zijn ze dan extreem dun. Er past geen gewone PCI kaart in bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Maar een 'horizontale desktop' wil niet per se zeggen dat het moederbord bedoelt is om horizontaal te liggen. Veruit de meeste 'horizontale desktop' kasten kan je ook verticaal positioneren. Glaanie heeft dan ook een terecht punt dat de optie 'horizontaal' niet echt een toevoeging is wat dat betreft, tenzij jij voorbeelden hebt van kasten die géén desktop zijn maar wél een horizontaal gepositioneerd moederbord hebben.

Overigens zou van mij wel nog de optie 'top mount' (oid) toegevoegd mogen worden, voor case met het moederbord zo gemonteerd dat de aansluitingen aan de bovenkant zitten. Zie : http://azerty.nl/_azerty/.../4/6/6/466115/img/2/G.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerohumoris
  • Nu online
Gevonden. Gaat wel eens waar om een ITX maar deze is wel horizontaal.
http://www.bitfenix.com/global/en/products/chassis/prodigy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Good catch ;) Ik zal er tegen die tijd voor zorgen dat de specificatie ook een 'Horizontaal' optie heeft :)
Pagina: 1