Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 19:19
Ik wilde wel eens weten wat ik maximaal uit een acculading kon halen.
Het antwoord is: bizar lang.
Op dit moment geeft hij aan dat hij nog 73% vol is, na 6d 21h 52m 30s.
(Alcatel One Touch 918D, Android 2.3.5 (build v23AAM0))
In dit tempo ga ik dus bijna een maand halen !

Wie doet me dat na ? Iedereen die een ongebruikt toestel heeft liggen kan mee doen.

De spelregels: een android toestel met de originele batterij.
Volledig opladen en daarna op standby (uitzetten = valsspelen ;) )

Post hier je resultaten. (Tussenstanden ook zijn welkom...)

Tips: SIM-kaart er uit scheelt heel veel, WiFi uit nog een beetje, GPS bijna niet.
En niet te vaak checken...

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 01:39
Beetje nutteloos dus.
Als je toch al de simkaart eruit haalt kan je de telefoon net zo goed uit zetten.
Dan heb je helemaal een lange accuduur.

Verwijderd

Hoelang een toestel stand-by kan staan zonder dat het ergens voor gebruikt wordt is echt compleet nutteloze informatie. Intressanter zou 't zijn om dat tijdens gebruik te meten, maar daar weet iedereen al van hoelang z'n toestel meegaat op batterij.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De zender van het mobile netwerk is een zware stroomverbruiker ja. Met de SIM eruit zal die wel uitgaan. Je kunt het toestel ook in vliegtuigmodus zetten met de SIM erin. Zal waarschijnlijk hetzelfde effect geven.

Standbytijd zou nuttig zijn als je gebeld kunt worden. Als je niets met het toestel doet is het niet bijster interessant hoe lang ie niks doet. ;)

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 19:19
Ook al is het niet nuttig, daarom kan het toch wel interessant zijn... We zijn tenslotte tweakers!
(Ik kwam trouwens op dit idee doordat ik met Asterisk aan het spelen was op m'n raspberry PI en deze oude smartphone zonder SIM als extensie gebruikte. Niet totaal nutteloos dus, maar toen kwam ik er dus achter dat het enorm uitmaakte welke softphone ik daarvoor gebruikte, en toen wilde ik natuurlijk weten waar de ultieme limiet ligt.)
Overigens haal ik met m'n alledaagse phone - een Galaxy S Duos - ook 4 tot 5 dagen, met twee SIMs erin, en wel gewoon in gebruik. Dat bereik je alleen door dit soort spelletjes te spelen. En dan wil je natuurlijk door tot het uiterste...

[ Voor 3% gewijzigd door geerten op 08-03-2013 02:15 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:32

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic gaat op slot, het verleden heeft uitgewezen dat dit één groot "ik heb de grootste" roep maar raak topic worden. Het voegt qua discussie waarde ook helemaal niets toe omdat je appels met peren aan het vergelijken bent.

Afijn...

Dicht dus....

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.