Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430437

Topicstarter
Beste,

Ik heb een vraagje voor het forum over Android telefoons als did goed is. Ik zou graag een unlocked Android telefoon kopen, het zou mijn eerste smartphone zijn. Ik heb mijn zinnen op de LG Optimus G Pro gezet omdat het een groot 5.5 inch scherm heeft.

Maar de site van LG heeft maar pas de LG Optimus G (non-pro) uit.

Als de G Pro nu lang op zich laat wachten, zou ik de telefoon misschien van een ander land bestellen.

Wat zijn de risicos als ik een telefoon uit duitsland, frankrijk, UK of een ander land bestel.

Zal dit voor problemen zorgen in verband met taal van het OS, compatibiliteitsproblemen voor adapters, netwerk incompatibiliteit?

Dit zou voor het netwerk op Telenet zijn in Belgie.

Ik wil geen telefoon uit duitsland als ik my OS niet in het Engels kan zetten en niet op het netwerk kan begrijpt U.

Enige hulp of ervaringen met telefoons uit het buitenland zijn welkom

Dank U en mijn excuses als did niet het juiste forum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Bij mijn weten kun je ieder toestel op een andere taal zetten en de adapters uit Duitsland zijn ook te gebruiken. Het enige wat er kan zijn is dat je voor garantie terug moet naar het land van aanschaf. Bijvoorbeeld de Nexus 4 uit Duitsland kun je niet aanmelden voor garantie in Nederland, aangezien die hier niet verkocht word.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-06 11:13

Fresh

nee is nee

In principe als je een telefoon uit het buitenland besteld is het gewoon hetzelfde als in NL. Alleen de adapter kan verschillend zijn (Amerika bijv) dus daar mee oppassen. Wat ook nog belangrijk is dat de telefoon op de juiste Europese of Nederlandse frequenties (900/1800 MHz) werkt.

Succes ermee, als er iets niet duidelijk is laat het maar weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430437

Topicstarter
Dank U voor de hulp, Megatronics en Gulftown. De garantie, adapter en frequenties zijn dingen die ik dus moet controleren. Ik wist niet dat je de taal kon veranderen, did was mijn grootste zorg, een telefoon waar ik niet aan uit kon. Zal nog een tijdje duren voor de telefoon in Europa komt dus nog even afwachten als hij beschikbaar is.

Dank U voor uw vriendelijke hulp.