Ik ben aan de slag gegaan met het rippen van een redelijk omvangrijke DVD collectie (de 50 discs naast me zijn slechts een klein stukje, laat ik het zo zeggen). Nu gaat dat dus vrij traag -- iedere 10-20 minuten plingt m'n externe USB drive open en dan kan ik er weer een nieuwe instoppen. Software die ik gebruik is Mac DVDRipper Pro op het moment, ingesteld op het fabriceren van VIDEO_TS directories, eject after rip, autostart rip on insert. Werkt allemaal prima.
Maar eigenlijk zou ik best een paar extra cheapo drives op m'n Mini willen leggen zodat ik iedere keer dat ik bij de PC langsloop meteen even een paar discs tegelijk kan wisselen.
Heeft iemand enig idee of er software is (bij voorkeur die net zo geautomatiseerd te gebruiken is) die meerdere drives tegelijk aankan? Of zelfs gewoon of MDRP dat kan?
Maar eigenlijk zou ik best een paar extra cheapo drives op m'n Mini willen leggen zodat ik iedere keer dat ik bij de PC langsloop meteen even een paar discs tegelijk kan wisselen.
Heeft iemand enig idee of er software is (bij voorkeur die net zo geautomatiseerd te gebruiken is) die meerdere drives tegelijk aankan? Of zelfs gewoon of MDRP dat kan?