Toon posts:

Essent - Twinner

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb (niet langer dan 2 weken geleden) op TV Noord of op OOG TV een nieuws-item gezien waarbij bleek dat Twinner een 'flop' was met slechts zo'n 10,000 abbonnees. Essent zei dat ze geen verdere investeringen zouden plegen in het project. (Het was o.a. verre van winstgevend) De huidige diensten zouden wel voortgezet worden (tijdelijk?)

Ik heb helemaal niks hierover kunnen vinden op het net. Ook de juistheid van de hierboven genoemde omschrijving van het nieuws-item op TV kan ik niet helemaal garanderen. Heeft iemand hier nog meer informatie over?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Twinner :?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zondag 03 juni 2001 17:11 schreef jelmervos het volgende:
Twinner :?
Twinner is bellen over de kabel met Essent (wat priority is bij UPC). Wordt nog maar in een paar steden aangeboden (Zwolle, Groningen en Enschede als ik het uit m'n hoofd doe)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

vriendin van me heeft het, maar je hoeft het voor internet niet te doen.
Het is sowieso niet sneller dan je gewone telefoonlijntje en het gaat meestal zelfs 30x langzamer...
Wel relaxed is dat je abo kosten per maand veel minder zijn, 25 piek ipv 35 bij de kpn.... maar voor de rest neem maar gewoon kabelinternet, veel relaxter

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Priority van UPC is volgens mij wel aardig goed.

Waren aan het begin wel enkele probleempjes maar nu loopt het prima.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

En via twinner zijn de gesprekskosten maar 1 cent bij kpn 2 en s'avonds 6 maar de snelheid is kut neem gewoon @home kost 89 per maand en je kan downloaden met 400

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 02:08 schreef Roderick het volgende:
En via twinner zijn de gesprekskosten maar 1 cent bij kpn 2 en s'avonds 6 maar de snelheid is kut neem gewoon @home kost 89 per maand en je kan downloaden met 400
Twinner is ook eigenlijk niet bedoeld voor internet maar voor tel. gesprekken...

Cisco systems heeft trouwens ook iets moois : voise over IP, dat is bellen op IP basis, net als Netmeeting, maar dan veel sneller en veel zuiverder , het nadeel is alleen dat bijjna niemand dit nog heeft....
je kunt er wel van ip naar vaste tel mee bellen..
Pagina: 1