Beste,
Ik wil een budget systeem voor een maat van mij inkopen, hij heeft nu een socket 775 systeem met een Dualcore E6300 en een GTS240 nvidia kaart, 4gb DDR2. Ver komt die niet echt want hij speet skyrim
Nu kan ik zijn kast, schijf en voeding (real power M520) hergebruiken. rest upgraden dacht
Budget is 400 euro (voor processor, moedebord, geheugen en videokaart), wil het zoveel mogelijk futureproof maken dat je in de toekomst met alleen een videokaart wisselen al heel ver komt zonder meteen ook de rest weer te moeten upgraden, hij is een grote fan van Skyrim
Ik dacht aan de volgende spulletjes
pricewatch: Sapphire Radeon HD 7850
pricewatch: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
En voor processor en bord had ik 2 ideeen
- AM3 bord en Phenom 965 processor
of
- AM3+ bord met een FX processor,
type bord en type fx processor heb ik niet echt nagedacht van de, Phenom 965 keuze is makkelijk ben redelijk bekend met de prestaties van deze processor.
Wat raden jullie aan?
p.s Moet wel haalbaar zijn met de real power M520
Ik wil een budget systeem voor een maat van mij inkopen, hij heeft nu een socket 775 systeem met een Dualcore E6300 en een GTS240 nvidia kaart, 4gb DDR2. Ver komt die niet echt want hij speet skyrim
Nu kan ik zijn kast, schijf en voeding (real power M520) hergebruiken. rest upgraden dacht
Budget is 400 euro (voor processor, moedebord, geheugen en videokaart), wil het zoveel mogelijk futureproof maken dat je in de toekomst met alleen een videokaart wisselen al heel ver komt zonder meteen ook de rest weer te moeten upgraden, hij is een grote fan van Skyrim
Ik dacht aan de volgende spulletjes
pricewatch: Sapphire Radeon HD 7850
pricewatch: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
En voor processor en bord had ik 2 ideeen
- AM3 bord en Phenom 965 processor
of
- AM3+ bord met een FX processor,
type bord en type fx processor heb ik niet echt nagedacht van de, Phenom 965 keuze is makkelijk ben redelijk bekend met de prestaties van deze processor.
Wat raden jullie aan?
p.s Moet wel haalbaar zijn met de real power M520
[ Voor 3% gewijzigd door ninoxps op 07-03-2013 16:53 ]
Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris