Laptopadvies tekstverwerken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504765

Topicstarter
Beste tweakers,

Zoals de titel al vermeldt, moet ik voor mijn werk veel tekst verwerken. Daarom ben ik op zoek naar een laptop die in deze behoefte voorziet. Dit zijn mijn eisen?

- Het scherm moet minimaal 14 inch zijn (anders is het te klein en moet ik teveel voorover buigen om naar het scherm te kijken)

- Accuduur is voor mij niet echt van belang.

- Ik werk veel met Word, dus het zou handig zijn als ik met meerdere documenten op één pagina kan werken.

- Het liefst een mat scherm. Ik heb momenteel een 'spiegelend' scherm en hierdoor krijg ik regelmatig vermoeide ogen en/of lichte hoofdpijn.

- Het toetsenbord moet redelijk tot goed zijn aangezien ik dit veel ga gebruiken.

- Mijn budget is max. 700 - 800 euro

- Tot slot zou het ook handig zijn als ik er films met een redelijke kwaliteit op kan kijken.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:50
Dell Inspirion SE R met kortingsbonnen, zie deze link en ook andere topics waarbij advies wordt gevraagd over dit segment.

Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-07 09:00
Ga je veel reizen met de laptop of staat die vooral op je bureau?

In het laatste geval zou ik een 17" aanraden. Groter beeld. En als je voor een Dell Inspiron 17R Special Edition gaat en er zit een 1080p scherm in kan je probleemloos twee documenten naast elkaar zetten om op te werken. En hij voldoet verder prima om een film op te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504765

Topicstarter
Dank voor de tips! Hij zal inderdaad veel op het bureau staan dus ik overweeg om de 17" aan te schaffen.