Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08-2023
Hallo,
Ik heb net voor de eerste week mijn Nokia 620 en hij bevalt super! Had alleen wat verkeerde instellingen enzo gedaan dus had ik een fabrieksreset gedaan. Hierbij valt het mij op dat er na de 2e nieuwe keer opnieuw configureren er allemaal letters tussen mijn apps staan. Dit vind ik erg onoverzichtelijk en storend. Hoe haal ik deze weg?
Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/4548/wpss201303070001.png

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:57
Dit gebeurd automatisch als je meer dan een bepaalt aantal apps hebt, je hebt er nu dus meer dan de vorige keer. Volgens mij is het bij 36 ofzo. Het voordeel van de letters is dat je er op kan klikken en je dus snel bij de juiste apps zit zonder maar te blijven scrollen.

Het kan bij mijn weten dan ook niet weg, tenzij je gewoon apps verwijderd om zo onder het aantal te komen vanaf wanneer deze letters verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Het aantal is 45 volgens mij ;)

Dat kan inderdaad niet weg maar naar mijn mening is dat ook helemaal niet nodig. Als je veel apps hebt dan kan je juist door middel van die letters snel naar de app gaan. Daarentegen, als je veel van je apps al op je homescreen hebt staan dan kom je toch niet veel in dat menu. Dat is mijn ervaring dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-07 16:08
Het aantal is inderdaad 45. Het is schijnt aan te passen te zijn in het registery van de telefoon, maar dat is zeker niet aan te raden. Ik zou ook niet weten hoe je daar bij moet komen. In het begin stoorde ik mij ook aan de letters, maar nu wil ik ze niet meer kwijt.

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik heb er 38...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Je games en stock-apps tellen ook mee. Games staan niet in die applist aan de rechterkant, daar moet je ff voor naar de Xbox-hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07 21:24
Ik vond het eerst ook lastig, maar ben er inmiddels wel aan gewend. Je gebruikt het ook in de contacten lijst dus na een tijdje went het wel.

Alleen jammer dat je aps niet kunt renamen. Sommigen hebben voor mij geen 'logische' naam en kan ik daardoor slecht vinden op deze alfabetische manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-07 01:02

Nap

Ik heb 44 in de lijst en 6 games maar nog geen last van dit "probleem"? Ik kwam bij dit topic om te kijken of er een limiet was; ik weet van mijn vorige lumia dat als je een app verwijderde de alfabetische nummering ook bleef staan, vond het nogal lelijk. Heb nu een 8S

Daarnaast vind het ook redelijk overbodig, als je een app vaak gebruikt zet je hem m.i. toch op je homescreen? Even scrollen in het menu kost verder ook niet zo veel tijd, en met de letters komen er toch gauw +- 20 items bij in de lijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-06 16:47

neevedr

Dat was ik niet!

It's not a bug, it's a feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 16:48
Ik heb speciaal nadat ik WP 7.8 had geinstalleerd via NaviFirm apps zitten installeren om weer boven de limiet uit te komen omdat ik de letters zo miste. Ik vind het heel fijn werken, als je een app zoekt druk je op de eerste letter, vervolgens op de beginletter die je zoekt en je hebt het lijstje met apps met die letters.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Het is ook handig, behalve als je bv een trein app zoekt en dat ding heet Spoor ofzo :+
Pagina: 1