Hulp met kopen SimCity

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Hallo mensen,

Ik zit met een best groot probleem. Dus ik heb SimCity bij G2play.net gepre-ordered en nu krijg ik me code niet omdat er een fout is. Nu wil ik dan Simcity bij GreenManGaming kopen: http://www.greenmangaming.../simcity-limited-edition/

Omdat ik bij G2play met iDeal heb betaald kunnen ze alleen in punten terug geven wat 40 euro is. Dit kan je dan gebruiken op de website om een game te kopen.

Nu is mijn vraag, zou iemand voor mij Simcity kunnen kopen? dan doe ik het terug met een game/games van G2play wat maximaal 40 euro kan kosten.
https://www.g2play.net/store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-07 07:57

Madstorm

Derping all the way!

Je kan bij G2Play gewoon geld terug krijgen. Ik heb eerst ook bij G2Play besteld, gisteravond deze nog geannuleerd, en bij GMG gekocht.
Ze geven inderdaad bij G2Play aan dat je in punten je game kan terugkrijgen, maar na even doorvragen / zeuren blijkt dat ik ook gewoon me geld terug kan krijgen. Het kost dan wel wat meer moeite, je moet dan een mail sturen naar hen met de gegevens enzovoort.
Ik heb hem wel via Paypal gekocht, maar volgens mij zou dit niks uit moeten maken. Als je je punten al hebt zal het denk ik wel te laat zijn.

Ondertussen heb ik al reactie van G2Play en geven ze aan dat het geld terug naar mijn paypal komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Madstorm op 07-03-2013 15:23 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Ik zal het direct proberen!

Misschien met Charge-back bedreigen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zou eerst even fatsoenlijk netjes overleggen voordat je 'dreigmails' gaat sturen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Rikkiz0r schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:24:
Ik zou eerst even fatsoenlijk netjes overleggen voordat je 'dreigmails' gaat sturen :p
Ik doe het nu rustig. Maar heb tussen haakjes gezet ''FULL'' refund. Not ''Points''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-07 18:04
(jarig!)
/Nieuwsgierig-aagje-modus: waarom kan G2Play eigenlijk niet leveren? Kan de 'fout' niet gewoon recht gezet worden zodat je alsnog je code krijgt?

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
http://www.g2play.net/store/SimCity_issue.html
nope :/ ze hebben blijkbaar een non multilingual versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Desnoods zeg ik gewoon dat ze het na me Paypal overmaken. Als dat direct overmaken is ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-07 07:57

Madstorm

Derping all the way!

Na, direct was het niet. En ik raad je wel aan om wat netjes te blijven inderdaad, denk dat je daar het verst mee komt.
Ik heb gister avond rond 10 uur geannuleerd en rond 5 uur snachts kreeg ik bericht dat ze het hebben afgehandeld, dus het duurt nu nog 2 a 3 dagen voordat ik het geld ook weer terug heb.

I'm an Ironman!

Pagina: 1