Verwijderen oude netwerkinstellingen op diverse PC's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revenge
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04 17:40
Hallo forummers,

Ik heb in de loop der tijd heel wat apparaten aan elkaar geknopt. Dit waren wel allemaal PCs met windows OS maar daar binnenin vanaf 98 t/m windows 7.

Nu heb ik een nieuwe router gekocht (TP/Link WR1043ND) en wil al mijn oude instellingen verwijderen en een schoon, nieuw netwerk opzetten waar al mijn devices aan komen te hangen. Dat gebeurt zowel bedraad als onbedraad.

Bedrade instellingen zijn al verwijderd, maar de bedrade krijg ik niet weg. Met andere woorden, soms kom ik ineens weer een netwerknaam tegen met een oude verwijzing.

Zonder al mijn PCs opnieuw in te rollen... Wie kan mij vertellen waar al die instellingen staan en hoe ik ze kan verwijderen. Het nodige googlen heeft niets opgeleverd.

Bedankt voor de info!

Hans

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Gaat het om de oude draadloze verbindingen die je weg wil werken?

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revenge
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04 17:40
De draadloze instellingen zijn al weg, dat is het probleem niet. Het betreft de instellingen die ik aangemaakt hebt voor mijn bedrade netwerk.

Hans

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

wat voor soort instellingen?

dns namen / ipadressen/ routes er zijn dus meerdere zaken die het kunenn zijn.

effectief is altijd nog de adapter weggooien bij computerbeheer....

what?