Verzoek is verstuurd! Zou je mij kunnen uitnodigen? SalvogsVerwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:48:
Omdat mijn vorige game was vast gelopen heb ik een nieuwe regio aan gemaakt op EU west 4.
Genaamd [GOT] delta 2.
Nog 15 plaatsen vrij stuur me ingame een friends verzoek naar rednitro en ik stuur je een uitnodiging.
Verwijderd
Uitnodigingen verstuurd.Maartenll schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:04:
[...]
Verzoek is verstuurd! Zou je mij kunnen uitnodigen? Salvogs
Ik heb sinds vandaag ook sim city aangeschaft, en ik zoek wat vriendelijke Nederlanders om samen mee te spelen. Mijn origin id=kridosnl.
Ik zit nog nergens en zal om 20:00
Tips zijn welkom!
Alvast bedankt!
Ik zit nog nergens en zal om 20:00
Alvast bedankt!
Verwijderd
Stuur een friend invite naar rednitro en join ons op EU west op regio [GOT] delta 2Icewind schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:28:
Ik heb sinds vandaag ook sim city aangeschaft, en ik zoek wat vriendelijke Nederlanders om samen mee te spelen. Mijn origin id=kridosnl.
Ik zit nog nergens en zal om 20:00Tips zijn welkom!
Alvast bedankt!
veel plezier.
gedaan!Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:47:
[...]
Stuur een friend invite naar rednitro en join ons op EU west op regio [GOT] delta 2
veel plezier.
Heb je een friend request gestuurd (Oid-Hipson)Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:26:
Geaccepteerd, als het goed is kunnen jullie de regio nu zien.
User Error -- Please Replace User
Invite gestuurd.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:48:
Omdat mijn vorige game was vast gelopen heb ik een nieuwe regio aan gemaakt op EU west 4.
Genaamd [GOT] delta 2.
Nog 15 plaatsen vrij stuur me ingame een friends verzoek naar rednitro en ik stuur je een uitnodiging.
Oke ik heb hem net aangeschaft en ga nu dus voor het eerst spelen. Misschien leuk om samen een andere beginner te gaan spelen! Voeg me toe -> Tripwire999
Heb je toegevoegd. Nog plekken vrij?Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:53:
Verstuurd, nog 4 plaatsen vrij.
EU west 4.
Regio [GOT] delta 2.
Mijn naam > rednitro
Verwijderd
Ja, nog 3, en ik heb net weer 3 friend request geaccepteerd.
Dus ik denk dat met deze 3 erbij de regio vol is.
EDIT* Hij is vol
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 01:49 ]
Ah jammer, heb morgen de game binnen.
Zou graag joinen als je soms nog een plekje vrij hebt.
Zou graag joinen als je soms nog een plekje vrij hebt.
psn: HertogJack
Ik heb een 16 player regio gestart, Europe west 6, mijn origin is Mindire naam van mn regio is Twix Valley
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Hou voor mij aub een plaatsje vrijOggy schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 02:54:
Ik heb een 16 player regio gestart, Europe west 6, mijn origin is Mindire naam van mn regio is Twix Valley
Ik install de game gelijk na mn werk vandaag.
Ik ben net bezig met men eerste stadje maar als ik de kneepjes van het vak wat doorheb speel ik graag met tweakerts samen
voeg sleepwalkerbe maar toe wie wil.
voeg sleepwalkerbe maar toe wie wil.
Momenteel zit ik in regio 12 van tweakers, echter zal ik graag nog extra in een wat actievere regio terecht willen komen, iemand nog een plekje op een actieve server voor een mede tweaker?
orgin id: Lonestander. (maakt niet uit welke server, maar dm mij maar hier op tweakers welke server en welke regio )
orgin id: Lonestander. (maakt niet uit welke server, maar dm mij maar hier op tweakers welke server en welke regio )
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Ik zou ook graag met andere mensen samen willen spelen, als ik in simcity ga kijken zijn alle regio's vol hoe vaak ik ook op de knop 'meer resultaten laden' klik. Zou iemand mij willen uitnodigen? Nickname is TonCoronel
Ik zal je zo wel een uitnodiging sturen, ik zit in Europe west 2TonCoronel schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:26:
Ik zou ook graag met andere mensen samen willen spelen, als ik in simcity ga kijken zijn alle regio's vol hoe vaak ik ook op de knop 'meer resultaten laden' klik. Zou iemand mij willen uitnodigen? Nickname is TonCoronel
Als nog meer mensen willen roep gerust, ben alleen nog een simcity beginner dus verwacht niet teveel
Ik ben ook nog opzoek naar een regio!
Origin naam: Kroontjee
Origin naam: Kroontjee
[ Voor 9% gewijzigd door jorank op 22-03-2013 11:36 ]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ik stuur je zo ook wel een inviteVerwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:40:
Ik ben ook op zoek naar een regio om het spel rustig te leren kennen.
Origin: jeanlock
Verwijderd
In Europa west 2 net een regio gemaakt. Heet " tweaktweak"
is wel voor uitnodiging. Geen idee hoe het werkt. maar meld je maar aan
heb je een verzoek verstuurdVerwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:09:
In Europa west 2 net een regio gemaakt. Heet " tweaktweak"
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
zou je mij ook willen uitnodigen ? Sup3rTarrel
Hallo,
Ik zoek ook een regio, is er nog plaats vrij? Mijn origin naam SidDalas.
Ik zoek ook een regio, is er nog plaats vrij? Mijn origin naam SidDalas.
Verwijderd
west eur 6 en join twix valley
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 15:31 ]
ik zoek nog een actief plekje
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Heeft iemand nog een plekje vrij???
Zizou2311
Zizou2311
PSN: Wauzer010
Verwijderd
Friend invite gestuurdVerwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:47:
ik heb nog plek
jeanlock
tweaktweak
west euro 2
Origin: Zelfde username als hier.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 20:44 ]
LordSpud81
ik zou ook graag een invite ontvangen, dat alleen spelen verveeld snel.
Ik zoek een nieuwe regio waar andere Nederlanders zitten. Ik zit al op een andere GoT regio maar de stad wil niet meer laden. Gezien dit mijn eerste stad was kan ik nu dus écht gaan beginnen. Wie heeft er een plekje vrij? id=kridosnl
Twix Valley op Europe West 6 heeft nog plaats
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
yep heb ik ook vandaag geleerdLordSpud schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:25:
Tippie voor als je wil joinen zonder invite: zoek speler op die in een regio zit die je wil joinen, bijvoorbeeld mindire op west 6. Je ziet dan in welke regio's hij speelt, klik die regio aan en pick a spot!
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Verwijderd
Mooie tip! Ik zit er nu ook bijLordSpud schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:25:
Tippie voor als je wil joinen zonder invite: zoek speler op die in een regio zit die je wil joinen, bijvoorbeeld mindire op west 6. Je ziet dan in welke regio's hij speelt, klik die regio aan en pick a spot!
Iemand een plekje, zizou2311 is mn nick
PSN: Wauzer010
Ik zoek ook nog een regio om gezellig mee te doen
Mijn origin is HertogJack
Mijn origin is HertogJack
Er is in Twix valley nog plek, Eur west 6. Ik heb je en vriend request gestuurd. Het is makkelijker om via mij te joinen en het spel te vinden.
nog plekje vrij? Add me anders even op origin: SanchezNMGN
Ik zoek ook nog een regio om in te spelen. Origin: Mooncaif
[ Voor 49% gewijzigd door Buntmans op 23-03-2013 12:02 ]
Zoek ook nog een regio. Origin: Divania
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Heb een regio gemaakt, wie wil joinen?
EU West 4
TweakerTweak
Voeg me toe op Origin: bram123678
EU West 4
TweakerTweak
[ Voor 5% gewijzigd door brammieman1 op 23-03-2013 12:47 ]
Verwijderd
ik heb je toegevoegd, kan alleen je wereld niet vindenbrammieman1 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:40:
Heb een regio gemaakt, wie wil joinen?
EU West 4
TweakerTweak
Heb nog geen enkele vrije regio kunnen vinden, vind het maar een vaag spel. Je moet blijkbaar perse een regio joinen voordat je kan spelen... Leuk als er niks vindbaar is wat vrij is.
In elk geval mocht iemand nog wat vrij hebben, dan graag mij toevoegen: grum2013
In elk geval mocht iemand nog wat vrij hebben, dan graag mij toevoegen: grum2013
Verwijderd
Mensen die mee in mijn regio willen spelen laat het maar weten ik zit op Europa-west4 , liefst spelers met wat ervaring ;-)
Verwijderd
ik wil wel mee doen met een aantal actieve spelersVerwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:44:
Mensen die mee in mijn regio willen spelen laat het maar weten ik zit op Europa-west4 , liefst spelers met wat ervaring ;-)
ik zit ook op euro west 4 name: demeen82
Verwijderd
ik speel bijna dagelijks dus actief genoeg ;-) zal je toevoegen ;-)Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:47:
[...]
ik wil wel mee doen met een aantal actieve spelers
ik zit ook op euro west 4 name: demeen82
Verwijderd
origin ? en zit je op Europa-west4 ?Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:51:
geef ook maar een invite op je eiland, dan kan ik met bouwen beginnen
Zoek ook nog regio, kan niet heel actief zijn maar ben er wel paar keer per week.
Origin: Redth1ng
hoor het graag als er ergens plek is.
Origin: Redth1ng
hoor het graag als er ergens plek is.
Verwijderd
Nog plaatsen vrij op Europa-west 4 stuur origin en ik voeg je toe :-) liefst spelers met ervaring
Je mag mij toevoegen (grum2013),maar heb geen ervaring, heb alleen nog de tutorial gevolgd.Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:10:
Nog plaatsen vrij op Europa-west 4 stuur origin en ik voeg je toe :-) liefst spelers met ervaring
Barzini, wat is je origin, dan voeg ik je toe...
Die van mij stond er al bij: Redth1ng
Verwijderd
heb je uitgenodigd ;-)Redthing schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:15:
Barzini, wat is je origin, dan voeg ik je toe...
Barzini, zou je mij ook kunnen uitnodigen ? id=kridosnl
Bedankt!
Bedankt!
Verwijderd
toegevoegdIcewind schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:20:
Barzini, zou je mij ook kunnen uitnodigen ? id=kridosnl
Bedankt!
Ontvangen! Zou je me ook kunnen uitnodigen voor The New World?
Ik zoek ook nog een regio. Heb ervaring, speels eens in de 2 dagen.
Verwijderd
origin ?Janusz schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:58:
Ik zoek ook nog een regio. Heb ervaring, speels eens in de 2 dagen.
Zou je mij ook kunnen toevoegen? SanchezNMGN
Al ruime speelervaring dus kan wel iets toevoegen in de region:)
Al ruime speelervaring dus kan wel iets toevoegen in de region:)
Origin: januszjes, zit op de server Stille Oceaan 1. Weet niet of dat uitmaakt?
Edit: nu op Europa west 4
[ Voor 7% gewijzigd door janklp op 23-03-2013 15:11 ]
Barzini, kan je mij ook een invite sturen voor the new world? Ik heb je al een friend request gestuurd!
Verwijderd
okdakong schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:44:
Barzini, kan je mij ook een invite sturen voor the new world? Ik heb je al een friend request gestuurd!
Wie joint mijn wereld?
Naam: The GoT World
Origin: januszjes
Server: West-Europa 4
Naam: The GoT World
Origin: januszjes
Server: West-Europa 4
Januszjes, kan je mij een invite sturen, ik heb je een FR gestuurd op origin
Heeft iemand nog plek in een regio? Origin ID = detox4you
Als het goed is kan je me vindenGeffe schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:44:
Januszjes, kan je mij een invite sturen, ik heb je een FR gestuurd op origin
Ik heb nu een tijdje in mijn eentje gespeeld en al flink geoefend. Nu wil ik graag opnieuw beginnen samen met een aantal tweakers.
Ik heb een nieuwe regio gemaakt op server Europe West 4. Titan gorge. Ik dacht aan 8 spelers, elk met 2 steden? Ik hou zelf wel van een beetje ruimte, maar dit kan ook wel in overleg.
Stuur me een bericht op origin als je mee wilt doen. Origin ID: Mooncaif
Ik heb een nieuwe regio gemaakt op server Europe West 4. Titan gorge. Ik dacht aan 8 spelers, elk met 2 steden? Ik hou zelf wel van een beetje ruimte, maar dit kan ook wel in overleg.
Buntmans, heb je toegevoegd als vriend op Origin. Lijkt me leuk om ook eens in een regio te spelen. Veel single gespeeld de laatste tijd en had eigenlijk atijd een stad met mensjes en commercie. Nog nooit fabrieken gebouwd maar wil nu wel eens kijken hoe dat werkt 
Mijn origin id is Kelvanise btw!
Mijn origin id is Kelvanise btw!
[ Voor 6% gewijzigd door Kleffie op 23-03-2013 18:27 ]
Ik heb je ook even toegevoegd Ik wil ook wel eens in een regio spelen
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Verwijderd
Ik kom ook wel even kijkenBuntmans schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:00:
Ik heb nu een tijdje in mijn eentje gespeeld en al flink geoefend. Nu wil ik graag opnieuw beginnen samen met een aantal tweakers.
Ik heb je friends request gestuurd, rednitro
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2013 22:20 ]
Heb je een bericht in Origin gestuurd ... zou graag Wranglers Rest willen claimenBuntmans schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:00:
[ Voor 3% gewijzigd door lazybones op 23-03-2013 23:16 ]
Moest er iemand een regio willen stichten en wat volk zoeken, stuur me gerust een verzoekje, ID: DenHond
[ Voor 4% gewijzigd door DenHond op 24-03-2013 00:15 ]
Heb een Regio gemaakt, zijn nog 14 plekken vrij, als je meerdere steden wilt bouwen is dit prima,
Origin: SV3NNER
server Europe West 1
Regio: The Dutch
server Europe West 1
| Youtube |
Je kunt (nog?) niet filteren op regio, wel? Regio's zijn zover ik kan zien niet te vinden zonder een filter mogelijkheid.
Deze server zit vol voor mij.SV3NNER schreef op zondag 24 maart 2013 @ 01:39:
Heb een Regio gemaakt, zijn nog 14 plekken vrij, als je meerdere steden wilt bouwen is dit prima,
server Europe West 1
[ Voor 32% gewijzigd door DenHond op 24-03-2013 12:02 ]