Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Heb een htc touch hd maar wil er whatsapp op hoe kan ik dit nou doen hier op zit windows mobile 6.1 professional,
heb al GBX0A geprobeerd dat is linux android alleen deze geeft geen toetsenbordje weer helaas
Haret is dus niet goed functioneel wat zou ik kunnen doen?
het is blackstone dat er op staat .?
is de telefoon te jailbraiken zodat er android in het algemeen er op te zetten doormiddel van htc software android ? wil namelijk graag whatsapp op de telefoon.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:31:
Heb een htc touch hd maar wil er whatsapp op hoe kan ik dit nou doen hier op zit windows mobile 6.1 professional,
heb al GBX0A geprobeerd dat is linux android alleen deze geeft geen toetsenbordje weer helaas
Haret is dus niet goed functioneel wat zou ik kunnen doen?
het is blackstone dat er op staat .?
is de telefoon te jailbraiken zodat er android in het algemeen er op te zetten doormiddel van htc software android ? wil namelijk graag whatsapp op de telefoon.
Het antwoord op je vraag...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:55
Om iets behulpzamer te zijn:

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=577

Dat is het forum op XDA over Android development.
Je moet zelf even kijken of er iets bij zit wat voor dagelijks gebruik functioneel is.