Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Video's via Google Chrome

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

• Robvdberger
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Hallo redactie,

Sinds begin deze week ontstaan er bij mij problemen met het afspelen van video's op tweakers.net. Bij alle video's ben ik niet meer in staat om überhaupt de video te starten, of ik moet ongeveer 2 cm onder de play-knop klikken om te starten. De afspeelbalk onderin de video is compleet onbruikbaar. Dit alles gebeurt alleen in de google Chrome browser. Via internet explorer werken de video's wel. Video's op andere sites geven geen problemen, en mijn java versie is up to date. Mijn versie van chrome is ook up to date.

Weten jullie wat er aan de hand kan zijn?

Groeten,

Rob

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Welke versie van Chrome gebruik je, gebruik je plugins en gebruik je de Flash of de HTML5-variant (kun je checken door met de rechtermuisknop op de videoplayer zetten)?

Ik verplaats hem tevens even naar Lieve Devvers :)

• Robvdberger
Ik gebruik momenteel Chrome versie 26.0.1410.28 beta-m. Ik gebruik de AdBlock extensie, maar deze uitschakelen lost het probleem niet op. Voor zover ik kan ontdekken gebruik ik de Flash-variant. Mijn versie van Flash is 11,6,602,171.

edit: Het probleem treedt blijkbaar op vanwege de nieuwste beta-versie van google chrome. Ik las dit in een ander topic in dit forum. Daarna heb ik chrome opnieuw geinstalleerd en het probleem is opgelost ;)

Toch bedankt voor de moeite!

Rob

[ Voor 34% gewijzigd door Robvdberger op 07-03-2013 19:32 ]

• Misha
Mooi. Vergeet ook niet Tweakers te whitelisten in je Adblocker. Het blokkeren van advertenties op Tweakers is tegen onze voorwaarden en kan gevolgen hebben voor je account/toegang tot Tweakers :)

• Robvdberger
thanks voor die tip, heb meteen 't tweakers domein uitgesloten van blokkering

• Misha
Mooi zo en bedankt Rob! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.