Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

ik ben inmiddels al meer dan 2,5 jaar in het bezit van mijn 1e smartphone, een galaxy S. Met deze telefoon ben ik steeds heel tevreden geweest, alleen de laatste tijd geeft ie wat haperingen en loopt ie af en toe vast. Kortom, mijn telefoon is toe aan vernieuwing. Wat raden jullie mij aan? Mijn budget is ongeveer 25 euro per maand, wat dus neer zou komen op 600 euro in totaal, telefoon en abbonement. Hiervoor zoek ik een snelle opvolger voor mijn galaxy S, die het zeker weer 2 jaar vol gaat houden.

TLDR
Zoek een snelle vervanger voor galaxy S, voor ongeveer 25 euro in de maand

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Geen idee om een goeie Chinese smartphone te bestellen? Een Xiaomi MI-2 komt bijvoorbeeld neer op €400 euro en dan heb je een BEEST van een smartphone. Ik heb zelf de gok gewaagd en ik zou van mijn leven nooit meer een HTC of Samsung kopen (daar kom ik van).

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Dat is duidelijk geen optie, TS is duidelijk op zoek naar een telefoon welke hij bij een abbonement kan nemen, dan lijkt mij een Samsung S3 een goeie keuze of de HTC's.

Morgen heeft de T-Mobile winkel in Heerlen in iedere geval een actie waar ze 24 maanden 50% korting geven op je abbonement, ik weet alleen de voorwaarden niet, maar ze zullen ook wel niet gek zijn bij T-Mobile.

€ 600 is tegenwoordig echter geen realistische bedrag meer, want de tijden zijn voorbij dat je voor € 600 ook nog gratis de nieuwste high end smartphone kreeg.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 19:35
Is het 25 Euro naast je abonnement of inclusief? En waar wil je je abo onder brengen.
Leasen bij een van de KPN-achtigen is een optie maar dan lever je het toestel na 2 jaar in of betaald dan een prijs, echter resulteerd wel in een lager maandbedrag op een duurder abonnement dat T-Mobile en Vodafone bieden.

Naast de mogelijkheden die Diqiu-Long noemt kun je ook nog de LG's overwegen, die zijn best scherp geprijst. Ook Sony timmert aan de weg met de T die relatief recent is nu gedaald in prijs door de Z.

Je kunt natuurlijk een weekje wachten op de aankondiging van de Samsung S4 en dan je keus definief maken.

Eigenlijk heb je 3 keuzes, topmodel van nu (bijvoorbeeld S4, Z, One), half jaar geleden (T, One X+) of een jaar terug (S3, S, One X of S). Waarbij recenter duurder is maar ook sneller.
Er is best veel keuze, dus kijk ook naar je overige wensen.

[ Voor 31% gewijzigd door swhnld op 07-03-2013 23:06 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Galaxy S 2 op GSMTopdeal.nl iets?
250 minuten + 250SMS + 500MB data, ook niet onbelangrijk is te weten wat je verbruik is... Maar dit is bijvoorbeeld een toppertje voor weinig geld.

Edit: Aangezien een nicht van mij de Sony Xperia S gaat halen heb ik al even uitgerekend wat het totaal kost over 24 maanden, ze heeft de Xperia S + 250SMS + 250Minuten + 500MB data genomen voor € 21,95 (+ € 29,95) per maand, over 24 maanden is dat dan totaal € 556,75 en je mag je telefoon na afloop houden natuurlijk. Wel op tijd verlengen/overstappen op ander abonnement, anders betaal je € 50,84 voor de 25e maand ;).

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 08-03-2013 00:03 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Ik vind dat relatief duur voor een zwaar verouderd smartphone, maar het valt wel binnen het budget van TS.

Ik zou eerdere dan gaan voor een abonnement van Tele2. Gehele contract € 27,75 per maand en beste telefoon die je gratis erbij kan krijgen is de HTC One X.

• walliewop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-11 10:16
Misschien is dat wat voor je:

Samsung Galaxy S3, Hollandse Nieuwe, 275 mb (of andere), 500 MB (of andere, voor mij genoeg als ik thuis/werk wifi gebruik). Voor 23,50 per maand!! (25 euro aansluitkosten)

Ik weet niet of er nog ergens een addertje onder het gras zit, of ik iets niet gezien heb. Maar ik zit sterk te twijfelen om deze te nemen, of ik wacht nog even op de nieuwe telefoons.....

edit: (link vergeten) http://www.hollandsnieuwe...Offers&_requestid=2004814

[ Voor 14% gewijzigd door walliewop op 14-03-2013 19:56 ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je kan beter de eentje lagere nemen voor €16,75 per maand, totaal €686,- alleen een vrij hoge bijbetaling, maar wel lage maandlasten.

Wel via studentmobiel.nl, goedkoopste :)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• walliewop
Quad schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:51:
Je kan beter de eentje lagere nemen voor €16,75 per maand, totaal €686,- alleen een vrij hoge bijbetaling, maar wel lage maandlasten.

Wel via studentmobiel.nl, goedkoopste :)
Via studentmobiel idd €686 totaal over 2 jaar.

Op de site van Hollandse nieuwe die ik net zei, precies hetzelfde abbonnement voor: 23,50 p/m + 25 aansluitingskosten = €589

Scheelt toch bijna €100. Maar even een vraagje hier over, dit is toch een normale oldschool abbo? Geen lease of iets?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oldskool abo, maar dat is echt sim only, via hollandsnieuwe.nl kan je geen Galaxy S3 meenemen, via studentmobiel wel :).

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oldskool abo, maar dat is echt sim only, via hollandsnieuwe.nl kan je geen Galaxy S3 meenemen, via studentmobiel wel :).

Dat is de Galaxy S3 mini ;)

Die is voor hetzelfde abonnement via studentmobiel voor €523,- + €25,- te verkrijgen, wel lekker een lagere maandlast doordat je dan wel ineens €121,- moet betalen.

[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 14-03-2013 20:03 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• walliewop
lol idd de s3 mini... woops.. Ik heb niks gezegd. Thnx! hehe..

Dan idd beter via studentmobiel ;)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

;)

De prijs van de S3 gaat komende weken wel iets zakken, maar niet al te veel denk ik :)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:01:
Hollands Nieuwe schijnt ook een drama te zijn.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:12:
[...]

Hollandsnieuwe schijnt ook een drama te zijn.
Mwoah, ken er wel een paar die daar een abonnement hebben lopen, ik hoor er geen klachten over.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Helaas is mijn vrouw vorig jaar met Hollands Nieuwe in zee gegaan. Nu over een week is zij er eindelijk vanaf! Wat een hel was het... Klantenservice bellen is drama. Opzeggen via de site is zowat onmogelijk. We hadden meerdere keren gevraagd waar we het precies konden vinden op de site om het op te zeggen. Tot 3 maal toe een beschrijving gekregen, maar niet gevonden. Tot slot gevraagd aan de HELdesk om dan een URL te mailen... Nooit gekregen trouwens.....

Na een fikse aangetekende brief is het uiteindelijk gelukt! Nog 6 dagen te gaan en mijn vrouw is verlost ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:21:
Helaas is mijn vrouw vorig jaar met Hollands Nieuwe in zee gegaan. Nu over een week is zij er eindelijk vanaf! Wat een hel was het... Klantenservice bellen is drama. Opzeggen via de site is zowat onmogelijk. We hadden meerdere keren gevraagd waar we het precies konden vinden op de site om het op te zeggen. Tot 3 maal toe een beschrijving gekregen, maar niet gevonden. Tot slot gevraagd aan de HELdesk om dan een URL te mailen... Nooit gekregen trouwens.....

Na een fikse aangetekende brief is het uiteindelijk gelukt! Nog 6 dagen te gaan en mijn vrouw is verlost ;)
Dat zijn precies de verhalen die ik van bekenden hoor. De communicatie is een ramp, de service minimaal of niet-bestaand.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

http://www.belsimpel.nl/s...ack/abonnement#aanb_10084

Ik weet de geëiste abonnement specificaties niet maar t-mobile maakt de Galaxy S3 enorm aantrekkelijk met dat aanbod.

Bijvoorbeeld Smartplus 170 (bel/sms) en 250MB voor €22,85 per maand eerste 18 maanden en daarna 30,54 per maand. Bijbetaling is €14,-.
Totaal exclusief aansluitkosten etc. Bedraagt €607,82 oftewel gemiddeld €25,32 per maand.

Over Hollands Nieuwe, heb even gekeken op Internet en het lijkt wel een horror bedrijf inderdaad, apart dat mijn kennissen die er zitten nergens last van lijken te hebben maar goed.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Pagina: 1