Zoek een nieuwe gamemuis

Pagina: 1
Acties:

• robbert-o1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-02-2022
Beste,

Ben van plan om mijn 1e game muis te gaan kopen.
Heb alleen geen idee wat en wat ik nodig zal moeten hebben.
Wil ook niet te veel uitgeven aan mijn 1e ( +- 50 euro), ik speel vooral League of Legends.
Kunnen jullie mij misschien advies geven?
Bedraad of draadloos maakt me niet uit.

Groeten,
Robbert

• Stelash
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11-2025
Heb je liever claw grip of palm grip ?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/6/60/6057b201_claw-grip-palm-grip.jpeg

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-01 18:57

mirno

私の名前はMirnoです

Er is net een LoL muis en muismat uitgebracht :p : http://nl.hardware.info/n...ue-of-legends-muis-en-mat

Ik weet niet of dit speciaal is gebaseerd op gebruiksvriendelijkheid van Lol...

Echter raad ik hem niet aan. Razer modellen zijn vaak wel goed.
Deze van logitech zal ook goed zijn: pricewatch: Logitech G500
Of van Corsair: pricewatch: Corsair Vengeance M60 en pricewatch: Corsair Vengeance M90

Je moet bedenken of je een grote of wat kleinere muis wilt. En bedenken welke vorm je lekker vast vind houden. Je kan deze 3 modellen hier boven bekijken bijvoorbeeld. Allemaal prima muizen.

Ook de hoeveelheid knoppen kan belangrijk zijn. Goed om rekening mee te houden.

Ik raad bij een game muis wel een goede muismat aan ;)

我的名字是Mirno

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:38

Quad

Doof

robbert-o1 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:29:
Beste,

Ben van plan om mijn 1e game muis te gaan kopen.
Heb alleen geen idee wat en wat ik nodig zal moeten hebben.
Wil ook niet te veel uitgeven aan mijn 1e ( +- 50 euro), ik speel vooral League of Legends.
Kunnen jullie mij misschien advies geven?
Bedraad of draadloos maakt me niet uit.

Groeten,
Robbert
Standaard vraag, wat heb je zelf al gevonden en waarom?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Stelash
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik zou ook voor Logitech G500 of Corsair Vengeance gaan, ze zijn niet zo duur maar goed van kwaliteit ;)

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:00
De Logitech G500 en de Corsair Vengeance muizen zijn zeer goed vind ik en zeker een aanrader! Recentelijk maak ik gebruik van een Cooler Master Storm Sentinel Advance die ik nog had liggen en ik moet zeggen dat ik deze muis echt fijn vind! Hij ligt in de price range van de Logitech en Corsair muizen en bied ook alle extra's die er maar op een muis te vinden zijn: extra knoppen, verwisselbaar gewicht, led verlichting en zelfs een LCD schermpje waar je je eigen logo op kan projecteren en de mouse sensitivity op kan zien.

Ik vind hem persoonlijk zeer prettig omdat hij lekker groot is maar wel licht (gewicht kan je zelf instellen). Dan krijg ik teminste geen hernia in mijn hand wanneer ik de muis lang gebruik. De software interface ziet er heel cheap uit vergeleken met de cofiguratie schermen van de G500 en de Vengeance maar hij bied even veel opties.

Uiteindelijk is het toch denk ik je eigen keuze wat jij zelf fijner vind. Is het mischien niet een idee om langs de lokale Media Markt te gaan om de verschillende muizen eens vast te houden voordat je beslist wat je gaat halen?
Pagina: 1