Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-10 16:22

KennyPlox

feest vierende banaan

Topicstarter
Hallo allen.

Ik ben van plan een Anker Astro3E te bestellen via Ebay. Kost $48.99 inc verzendkosten. Nu mijn vraag: Komt hier nog iets bij? Ik heb ergens op een ander forum gezien dat sommige mensen opeens $20 extra moesten betalen vanwege de douane. Heb op GoT het volgende gevonden:

Verder alles van buiten europa heeft te maken met import/btw heffingen als het door de douane gecontroleerd word. Binnen europa is er een vrij verkeer van goederen en diensten, dus heb je daar geen last van

Ik heb dit staan:
Anker® Astro3E 10000mAh External Battery for iPhones, iPads and Android PhonesQty: 1$39.99
Economy Int'l Shipping - $9.00
Est. delivery varies
Total:$48.99

Dus als ik het goed begrijp is er een kans dat het door de douane word onderschept en dat ik extra moet gaan dokken? Of begrijp ik het verkeerd? Ik wil namelijk niet in de problemen komen aangezien ik de PayPal van mijn ouders moet gebruiken en er slechts $50 USD opstaat
Alvast hartelijk dank voor het helpen, en sorry als dit eventueel niet mag/verkeerd staat(kon zo 1-2-3 niks vinden dat dit niet mag)

KennyPlox

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-10 06:57
Mocht jouw pakketje eruit gehaald worden, dan moet je 12,50 (inklaringskosten) + 21% over 48$ betalen. Als het via USPS verzonden wordt, dan dien je dit aan de deur te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Topicstarter
Jolly_Jumper schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:51:
Mocht jouw pakketje eruit gehaald worden, dan moet je 12,50 (inklaringskosten) + 21% over 48$ betalen. Als het via USPS verzonden wordt, dan dien je dit aan de deur te betalen.
En hoe groot is die kans dat hij eruit gepakt wordt? Ik weet zelf niet of hij via USPS bezorgd word, maar kan je dan indien het van je rekening afhalen inplaats van je PayPal? Wil niet dat ik opeens een torenhoge rekening toegestuurd krijg van PayPal

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
De (eventuele) kosten van het inklaren en btw dien je aan de postbode te betalen.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ligt eraan of ze op de verpakking de juiste prijs zetten. Is dit het geval zul je inklaringskosten en btw moeten betalen. Zetten ze het niet juist of een minder bedrag op de verpakking dan kun je geluk hebben dat je niks hoeft bij te betalen.

Gebeurt cash aan de deur (ook via postNL) en dus niet via je Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ga er maar van uit dat hij er uit wordt gehaald, vanuit amerika staat eigenlijk altijd een correcte prijs op de factuur die aan de buitenkant zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Topicstarter
Sorry jongens voor de vele vragen ^^
Ben gerustgesteld dat ik via de deur kan betalen... Bedankt allen!

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Gewoon vragen of ze 20 dollar waarde op het pakje willen zetten, voor meeste verkopers geen probleem.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-10 22:17
Ja, en ook een vorm van fraude. Daarnaast is de douane ook niet dom natuurlijk. Mocht je een creditcard hebben dan zou ik 'em bij Amazon.co.uk bestellen. Geen kans op inklaringskosten en met de huidige koers zou je zo'n 30 euro kwijt zijn. Ook is de verzending sneller en gratis.
Pagina: 1