Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan niet inloggen Outlook Express

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje,

Ik gebruikte outlook express maar nu ben ik verhuisd naar een ander adres.
Nu wil ik inloggen in het andere huis maar nu doet mijn e-mail adres het niet meer.

Het is een Quicknet.nl email adres.

Weet iemand hoe ik weer kan inloggen op Outlook Express?

Alvast bedankt

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40
Dit heeft niets met serversoftware en servers te maken.
Overigens verschaf je wel heel weing informatie, krijg je nog foutmeldingen? Alleen de melding "hij doet het niet" daar kan niemand namelijk wat mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg helemaal geen meldin, ik typ mijn mail en wachtwoord in dan gaat het schermpje weg.
en een paar seconde later komt het schermpje met me mail en wachtwoord weer terug.

Verwijderd

Topicstarter
Me mail en wachtwoord staan er dan nog steeds in het inlogschermpje als je weer op inloggen klikt gebeurd er weer hetzelfde, het inlogschermpje verdwijnt.
Dus dan denk je dat het aan het inloggen is maar een paar seconden komt gewoon het inlogschermpje weer terug dat je weer kan inloggen zonder melding of iets.

Verwijderd

Topicstarter
IS het omdat ik verhuisd ben misschien niet meer geldig?
Me huis word namelijk platgegooid en opnieuw opgebouwd en woon nu 16 maanden bij me vriend.
En heb alles bij me huis voor 16 maanden opgezegd dus ook ziggo.

Ik heb bij me vriend, die gebruikt ook ziggo nu me computer staan met me outlook express.
Maar kan dus niet meer inloggen.

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:37:
IS het omdat ik verhuisd ben misschien niet meer geldig?
Me huis word namelijk platgegooid en opnieuw opgebouwd en woon nu 16 maanden bij me vriend.
En heb alles bij me huis voor 16 maanden opgezegd dus ook ziggo.

Ik heb bij me vriend, die gebruikt ook ziggo nu me computer staan met me outlook express.
Maar kan dus niet meer inloggen.
Goh, abbo opgezegt..... Dan weet je dus genoeg toch :D

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar kan ik dan niet meer me oude mailaddres gebruiken?
Want een @hotmail.nl account kan je gewoon aanmaken.

En het is quicknet.nl mailadres en geen ziggo.nl mail adres.

Ikk krijg namelijk al me mailtjes van me werk door dit mail adres en van alle andere mensen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:36

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:41:

Ikk krijg namelijk al me mailtjes van me werk door dit mail adres en van alle andere mensen.
Quicknet is jaren geleden (via een paar tussenstappen) overgenomen door Ziggo. Als je Ziggo opzegt ben je dus ook je Quicknet adres kwijt. Wikipedia: Multikabel (bedrijf)

Als je geluk hebt doet je webmail het nog wel even, probeer dat eens.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:41:

Je betaalt niet meer voor dat quicknet/ziggo-adres, dus nee, dat kun je niet meer gebruiken.

Hotmail van Microsoft, Gmail van Google e.d. zijn gratis aan te maken, omdat het verdienmodel van die bedrijven op die diensten anders is dan van Quicknet/Ziggo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht misschien kan ik weer precies hetzelfde account aanmaken omdat die nu toch niet meer bestaat.
Maar dat kan dus niet.

Maar mijn vriend heeft hier wel ziggo, kan ik daar dan een nieuwe email adres aanmaken of een nieuwe met precies hetzelfde adres want die bestaat toch niet meer.

Als dat niet kan, kan ik een hotmail-account gebruiken in outlook express?
En hoe kan ik dat anders makkelijk doen zonder dat ik naar de website moet en moet inloggen maar alleen op het icoontje kan klikken net zoals bij outlook express?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:36

Fiber

Beaches are for storming.

Heb je de Ziggo helpdesk al gebeld?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik niet ik doe dit voor een vriendin van me te regelen dus verplaats me in haar situatie en stel zo op die manier jullie de vragen.
Volgens mij wel en daarom vraag ik het nu via deze manier.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Tja... Ten eerste hoort dit topic niet in Server en windows software thuis, maar meer in client Software algemeen.

En dan nog. Je hebt je Ziggo abbonement beeindigt, waaronder dus de mailbox en toegang daartoe. Of je weer toegang tot deze mailbox en/of mailadres kunt krijgen kan alleen Ziggo je vertellen, maar ik schat de kans aardig klein in....

JE kunt het beste een nieuw mailadres ergens aanmaken (Gmail, Hotmail, etc), of een betaald mailadres bij een provider afnemen. Guides en howto's hiervoor zijn wel genoeg op internet te vinden, en ook hoe deze te benaderen zijn vanuit een mailclient.

Ik zie verder weinig reden om dit topic open te houden. Je eigen inzet is nl. ook minimaal. Alle vragen over een nieuw mailaccount had je redelijk eenvoudig zelf kunnen uitzoeken. Dit topic gaat dus op slot.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.