Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor college/League of Legends (max)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een laptop dat geschikt is voor college (i5 is genoeg, aangezien i7 stroom vreet) maar ook thuis het spel League of Legends op max kan draaien met 50/60 fps.

Zoals hierboven gezegd ben ik al enige tijd op zoek, maar heb amper kennis wat betreft de technische wereld.

Wat ik nodig heb in de laptop:

Moet stil kunnen zijn als alleen Word en Internet open zijn (voor college);
Niet te zwaar;
Scherm niet groter dan 17 inch;
League of Legends op max kunnen draaien.

Het budget zit rond 750euro met een speling van 50euro.

Zelf heb ik al leuke laptops gezien, maar zodra ik op "specificaties" klik weet ik niet of het een verstandige aanschaf is of niet.

mvg,

Vincent Dorst

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Welke laptops heb je zelf al gezien?

Als je de talloze andere topics bekijkt zul je zien dat er steeds dezelfde laptops worden aangeraden. De Dell 15R SE geeft de meeste 'bang for your buck'.

Let bij de specs op de resolutie van het scherm, 1080p is een absolute aanrader. RAM geheugen kun je in veel gevallen heel simpel zelf toevoegen, mocht je meer willen dan de standaard 4 of 6 gig die tegenwoordig geplaatst wordt. Dan heb hog de GPU, processor en nog wat andere dingetjes...

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
Ik zou voor de Lenovo Y500 ( pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500-MBG2AMH ) gaan, bezit een sterke videokaart, 15" en fullhd. Het uiterlijk moet je van houden maar ik vind hem erg mooi!