RAM geheugen niet geleverd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32
Dit is geen advertentie binnen V&A maar vanuit het HP Proliant Microserver N40L topic, daar heb ik gevraagd wie een geheugen dimm van 2GB overhad welke ik kan overnemen, deze user stuurde direct een DM met de melding dat deze een een geheugen dimm overhad.
Daarna overeengekomen met de prijs op 12-02, dezelfde dag heb ik online het geld direct overgemaakt en mijn adres gegevens aangeleverd waar deze verstuurd naar mag worden.

Na enkele dagen nog niets binnen heb gekregen kreeg ik een DM dat er binnen de prive sfeer iets was gebeurd met naaste familie leden dat was 15-02.

Daarop heb ik aangegeven wanneer het mogelijk is om deze alsnog te verzenden op kort termijn, maar niets meer vernomen, dit meerdere keren gevraagd op 17-02, 20-02, 22-02.
Daarna gevraagd of het geld teruggestort kan worden op 25-02, 27-02, 05-03.

Tot op de dag vandaag niets meer vernomen terwijl dit lid al enkele jaren lid is, het gaat om een klein bedrag maar het is niet netjes. Wat kan ik hier verder nog mee doen?

User laat ik nog anoniem om deze alsnog een kans te geven om te reageren.

[ Voor 3% gewijzigd door Hari-Bo op 06-03-2013 12:19 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was de naam toevallig Vrolijk? Want reageren op een vraagadvertentie doet deze oplichter graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:56:
Was de naam toevallig Vrolijk? Want reageren op een vraagadvertentie doet deze oplichter graag
Nee een andere user.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het kan zijn, dat de tweaker vanwege de familie gerelateerde problemen, nog geen tijd/zin heeft gehad om te reageren. Wat je eventueel wel kan doen, is eens kijken of de persoon in kwestie in de tijdspanne die jij aangeeft nog wel actief is geweest op Tweakers. Mocht dit zo zijn ,dan heeft hij ook de mogelijkheid gehad en ook de moeite kunnen nemen om op zijn DM's/mails te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
12-3-2013 is het een maand sinds de deal gesloten is, ik weet niet wat voor familie gerelateerde problemen de verkoper heeft, maar na een maand zou je toch wel verwachten dat iemand voldoende tijd kan maken om even naar het postkantoor te gaan om een simpele handeling uit te voeren.

Het reepje is tenslotte al betaald.

Wel netjes dat je eerst de identiteit nog even achter houdt zodat deze persoon de kans krijgt om het recht te zetten voor de consequenties concreter kunnen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
Wat is de feedback score van deze user als ik vragen mag? Veel goede (of juist slechte) berichten? Misschien kan je vinden of deze user meer advertenties had en andere kopers/verkopers, wellicht heeft 1 van hun een telefoonnummer zodat je contact op kan nemen met hem.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gebruiker is niet héél actief, je laatste 6 DMs zijn dan ook nog niet gelezen. Ik heb de gebruiker maar even een mail gestuurd met link naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:03:
De gebruiker is niet héél actief, je laatste 6 DMs zijn dan ook nog niet gelezen. Ik heb de gebruiker maar even een mail gestuurd met link naar dit topic.
Bedankt, en zoals je ziet hou ik het netjes :)
Zeker om dit soort bedragen geen zin in een heksenjacht op een forumlid, maar ik vind het alleen opmerkelijk dat er geen respons meer gegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:03:
Al een reactie gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, vrij snel al, maar de familieomstandigheden schijnen nog te spelen. Op uitleg dat dat vervelend is maar dat de wereld niet stilgezet kan worden is niet meer gereageerd. Misschien moet je indien 》30 dagen maar gewoon ook aangifte doen. Een wake-up call dat als je bij dat soort dingen én nergens meer op reageert én geen vraagt de problemen niet weggaan maar groter worden is niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:14:
Ja, vrij snel al, maar de familieomstandigheden schijnen nog te spelen. Op uitleg dat dat vervelend is maar dat de wereld niet stilgezet kan worden is niet meer gereageerd. Misschien moet je indien 》30 dagen maar gewoon ook aangifte doen. Een wake-up call dat als je bij dat soort dingen én nergens meer op reageert én geen vraagt de problemen niet weggaan maar groter worden is niet verkeerd.
Vreemd dat er wel gereageerd wordt op de mail, maar niet op mijn berichten? Is het mogelijk dat ik ook een mail hiernaartoe kan sturen?
En aangifte doen voor 10 euro is ook overtrokken, kost me uren bij het bureau en levert 0,0 op.

[ Voor 6% gewijzigd door Hari-Bo op 11-03-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
Je kunt gewoon online aangifte doen, kost maar een paar minuutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Dat zal ik dan maar doen deze week...
Is er ook niet een digitale Tweakers schandpaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Het gaat om de user dragon2, ik vind het ronduit asociaal dat deze user niet meer reageert, er is inmiddels aangifte gedaan. Jammer dat het zo moet lopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Misschien nog even een feedback toevoegen zodat de volgende tweaker een gewaarschuwd tweaker is?

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
mveijden schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 07:48:
Misschien nog even een feedback toevoegen zodat de volgende tweaker een gewaarschuwd tweaker is?
Het probleem is dst er geen advertentie was, maar via een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ik ga er even vanuit dat indien er een overeenkomst is dit wel is toegestaan door de mods?

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Pagina: 1