Dit is geen advertentie binnen V&A maar vanuit het HP Proliant Microserver N40L topic, daar heb ik gevraagd wie een geheugen dimm van 2GB overhad welke ik kan overnemen, deze user stuurde direct een DM met de melding dat deze een een geheugen dimm overhad.
Daarna overeengekomen met de prijs op 12-02, dezelfde dag heb ik online het geld direct overgemaakt en mijn adres gegevens aangeleverd waar deze verstuurd naar mag worden.
Na enkele dagen nog niets binnen heb gekregen kreeg ik een DM dat er binnen de prive sfeer iets was gebeurd met naaste familie leden dat was 15-02.
Daarop heb ik aangegeven wanneer het mogelijk is om deze alsnog te verzenden op kort termijn, maar niets meer vernomen, dit meerdere keren gevraagd op 17-02, 20-02, 22-02.
Daarna gevraagd of het geld teruggestort kan worden op 25-02, 27-02, 05-03.
Tot op de dag vandaag niets meer vernomen terwijl dit lid al enkele jaren lid is, het gaat om een klein bedrag maar het is niet netjes. Wat kan ik hier verder nog mee doen?
User laat ik nog anoniem om deze alsnog een kans te geven om te reageren.
Daarna overeengekomen met de prijs op 12-02, dezelfde dag heb ik online het geld direct overgemaakt en mijn adres gegevens aangeleverd waar deze verstuurd naar mag worden.
Na enkele dagen nog niets binnen heb gekregen kreeg ik een DM dat er binnen de prive sfeer iets was gebeurd met naaste familie leden dat was 15-02.
Daarop heb ik aangegeven wanneer het mogelijk is om deze alsnog te verzenden op kort termijn, maar niets meer vernomen, dit meerdere keren gevraagd op 17-02, 20-02, 22-02.
Daarna gevraagd of het geld teruggestort kan worden op 25-02, 27-02, 05-03.
Tot op de dag vandaag niets meer vernomen terwijl dit lid al enkele jaren lid is, het gaat om een klein bedrag maar het is niet netjes. Wat kan ik hier verder nog mee doen?
User laat ik nog anoniem om deze alsnog een kans te geven om te reageren.
[ Voor 3% gewijzigd door Hari-Bo op 06-03-2013 12:19 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten