COD 1 Hamachi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Medetweakers,

Weet niet of ik in het goede topic de vraag stelt, twijfel tussen Shooters en Netwerk ;-)

Ben de laatste tijd in een nostalgische bui en wilde weer is COD 1 gaan spelen via LAN met me vader (vanaf een andere locatie). Heb Hamachi gedownload en ingesteld en me vader zit ook geconnect met Hamachi.

Vervolgens start ik een nieuwe server in COD 1 en zie die dan zelf ook staan. Als iemand anders (in dit geval me vader) probeerd om via Local een server te vinden dat ziet hij deze niet. Ook met de console connecten naar het IP van mij werkt niet.

Hoop dat iemand hier is die hier ervaring mee heeft, denk dat ik iets anders fout doet en dat het spel het probleem niet echt is maar meer de configuratie. Moet ik bijvoorbeeld bij het aanmaken van de server Dedicated aan of uit zetten en de optie Pure server?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Dedicated en Pure maakt niet uit. Zet je firewall uit, check ook je NAT settings in je router.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Waarom via Hamachi? Je kan in CoD1 prima je eigen listenserver maken waar iedereen naar kan connecten als ze het ip weten.

Of gaat het hier om niet helemaal legale versies of met z'n tweeen spelen op 1 key?

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 06-03-2013 13:24 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB