Abit Kt7A-RAID + TB 1,2Ghz PROBS PLZ HELP!!!!

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
heb ik gvd gisteren een nieuwe mobo + CPU gekocht, doen ze (?) het niet..als ik de shit opstart, krijg ik GEEN beeld, maar daarvoor in de plaats een heerlijk lange PIEP van een paar sec, dan valt de boel uit!

HELP ME! WAT MOET IK NOU!!!!

Greetz

Verwijderd

Is je Core nog goed ?
je videokaart goed ingedrukt in het slot!
of geheugen ?

Verwijderd

alles eruit getrokken behalve geheugen en video?? Ander geheugen geprobeerd, andere vgakaart?? Als dat niet helpt is ofwel je mobo kaduuk ofwel je cpu. Als je nog een cpu heb die op hetzelfde mobo past, zou ik die ff proberen nog, doet ie het dan wel, is je cpu kaduuk :'( anders je mobo.

Verwijderd

Jammer dat de search niet werkt want dit is al VAAK ter sprake gekomen! :)

Je moet je fan op de FAN1 connector stoppen, dan werkt ie GEHEID! Dus de 3-pin van je fan aansluiten op de connector het dichts bij de ram sloten, als je goed kijkt staat er FAN1 bij.

Verwijderd

Als je echter een fan met twee draadjes hebt, die dus niet gemonitord kan worden, kan je deze veiligheid (het uitvallen bij inschakelen zonder cpu-fan) nog wel uitschakelen in de bios.

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
het probleem is inmiddels opgelost..het was inderdaad de fan in het verkjeerde connectortje...maar dat ding maakt me toch een tering herrie...(fop38)

thnx anyway

greetz

Verwijderd

Nu nog effe je profiel bijwerken dude
Pagina: 1