Toon posts:

Hulp bij Beelscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik gebruik nu al een tijdje mijn lcd tv als beeldscherm.
het is een Le40C550 samsung fullhd tv.
ik wil de 1920*1080 resolutie gebruiken maar daar krijg ik problemen mee.
de kleuren zien er dan niet goed uit(soort van bruine waas die over het scherm heen gaat)
als ik de resolutie op 1680*1050 zet is er geen probleem.
iemand die mij kan helpen?
gebruik een EVGA Geforce GTX 560 SC.

Verwijderd

Een videokaart zou ongeacht welke resolutie ook de zelfde kleuren moeten weergeven. Dus ik denk dat het probleem in de TV of kabel zit. Mogelijk denkt de TV engine dat elke resolutie een andere verbinding is en kan je via de verschillende modi dit nog aanpassen via het menu van de TV?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Als je het scherm nu op 1080p @ 60Hz en op je desktop dat ook even instelt, wat krijg je dan?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:58:
Als je het scherm nu op 1080p @ 60Hz en op je desktop dat ook even instelt, wat krijg je dan?
uhm hoe zet je de tv op 1080 60 hz? :o

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:56:
Een videokaart zou ongeacht welke resolutie ook de zelfde kleuren moeten weergeven. Dus ik denk dat het probleem in de TV of kabel zit. Mogelijk denkt de TV engine dat elke resolutie een andere verbinding is en kan je via de verschillende modi dit nog aanpassen via het menu van de TV?
excuus heb het net allemaal nog effen na gekeken.
als ik via mijn nvidea control center de resolutie verander naar hd,sd 1920*1080 dan worden de kleuren veel lichter en de letters vervormen een heel klein beetje. ze zijn dan wat minder goed leesbaar.
dit geld ook voor de icoontjes op mijn taakbalk.
ik heb in de instellingen rond gekeken wat ik ook verander niks helpt. kan het eventueel aan de tv liggen dat die dus geen 1920.1080 goed ondersteunt voor pc. ik heb de pc namelijk een keer op een lcd scherm van benQ aangesloten en daar pakt de computer wel gewoon goed 1920*1080

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Neem daarom de instellingen op de tv eens door.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Pagina: 1