Toon posts:

[Poll] Wat ga jij eerst doen?

Pagina: 1
Acties:

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Zoals de titel al zegt, ik ben benieuwd wat jij eerst gaat doen!
Poll: Wat ga jij eerst doen in HotS
Campaign
1V1 Multiplayer
Coop/teamgames
geen idee, waarom vraag je me dit nu al?!?!

Ook een poll maken? Klik hier

Uitleg waarom je dat gaat doen wordt natuurlijk ook gewaardeerd!

[Voor 5% gewijzigd door Gropah op 05-03-2013 22:01]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Persoonlijk begin ik met het verhaal. Naast dat ik een achievementh**r ben, vind de lore van blizzard altijd geweldig. Probleem is alleen dat ik het boek StarCraft: Flashlight (oid) nog niet heb gelezen, wat zou vertellen wat er tussen WoL en HotS gebeurd.

• Vinand
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2020
Campaign, vind het wel leuk om met OP units tegen de comp te spelen (In wol was het toch zo heerlijk om met die OP diamondback te ownen)... En dan nog het liefst op de hoogste difficulty. Gewoon lekker vaak dezelfde missie overnieuw doen totdat ik de game helemaal own!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Castor385
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 08:31
Op Brutal Difficulty de campaign in gaan!

Study everything, You'll find something you can use

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Campaign op hard, maar zal halverwege wel terug naar normal moeten.
Met wol kon ik ook pas na 5 patches ofzo brutal aan met moeite >_<

Laatst nog maar alsnog de CE in de pre-order gegooidm anders had ik er gewoon spijt van gekregen achteraf :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Goron
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 24-07 03:27
De campaign natuurlijk :D. Heb alle campaign achievements gehaald in WoL, dat was erg leuk om te doen, sommige waren wel behoorlijk pittig. Het enige probleem is dat het twee jaar geleden is dat ik voor het laatst met zerg heb gespeeld. Gewoon mass infestor elke missie :+

Asus Sabertooth x79, Intel i7 3820, 16 GB RAM, Radeon RX 5700

• Marcelvk.
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17-12-2018
1v1 Multiplayer. Na een halfjaar beta spelen meteen ff huishouden op de ladder. :+

TwitchTV: Marcelvk | SCII, C&C

• MrTi
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14-06-2018
Heb voor campaign gestemd, maar het kan ook zomaar 1v1 of teamgames zijn. Het hangt er maar net vanaf waar ik op dat moment zin in heb.

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:38

Rannasha

aka "Species5618"

Campaign uiteraard. Moet nog even bedenken of ik met hard of met brutal begin. WoL begonnen op normal, maar halverwege snel naar hard overgestapt en een tijd later een brutal playthrough gedaan. Maar inmiddels ben ik wel een stuk meer geoefend met SC2, dus wellicht maar meteen in het diepe duiken met brutal.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10:15

The Chosen One

Zie signature!

Campaign vaker spelen is vaak wel leuk omdat je andere keuzes kunt maken met upgrade (units) e.d. dus eerst hard en daarna brutal.
Zit nog STEEDS vast bij brutal van deel 1, laatste missie protoss. :(

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• stime
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-08 19:26
Campaign :D Ik heb zelfs nog nooit sc2 multiplayer gespeeld.

• Silv
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20-06 15:48
Eerst maar weer even in het spel komen middels de campaign, om daarna alsnog afgeslacht te worden in de multiplayer. :P

• Vinand
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2020
The Chosen One schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 09:52:
Campaign vaker spelen is vaak wel leuk omdat je andere keuzes kunt maken met upgrade (units) e.d. dus eerst hard en daarna brutal.
Zit nog STEEDS vast bij brutal van deel 1, laatste missie protoss. :(
Voor de laaste missie:
Bouw phoenix, en lift de hybrids.. Dan kunnen ze bijna niks meer doen.. Doe daarbij een mass Void Ray colossus + high templar army... EZ victory

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-11 17:01

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik verheug me echt ontzettend op de campaign omdat ik WoL fantastisch vind!
Dat is ook het enige echt nieuwe want de MP heb ik in de beta al uitgebreid gespeelt en - laten we eerlijk zijn - zoveel verandert daar niet.

[Voor 48% gewijzigd door RMB op 11-03-2013 14:33]

• Redbear
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-09-2014

Redbear

JA LEKKER!

Campaign natuurlijk!!..
Mag ik vragen wat er met de poll gedaan word? (redactie)

biertje?

• 3xNix
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 26-11 15:45

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren tot 11 uur de WoL campaign uitgespeeld, daarna de launch party gekeken.
En om 12.01 was het dan eindelijk zo ver Campaign tijd!!

Wat is Kerrigan een lekker wijf trouwens :9

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Redbear schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:32:
Campaign natuurlijk!!..
Mag ik vragen wat er met de poll gedaan word? (redactie)
Leuk dat ik voor redactie wordt aangezien, maar het is gewoon een poll voor een intresse. Ik was gewoon benieuwd waar de gemiddelde SC2'er aan begon, gezien ik de enige in mijn omgeving ben die SC2 doet.

• NotoriousBAS
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-11 10:15
Wachten totdat ik een compleet spel kan kopen en hem dan uit de budgetbak vissen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee