Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Magento] Variable uit child halen

Pagina: 1
Acties:

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-11 10:47
Ik ben aan het stoeien met Magento en ik kom ergens niet uit. Ik heb al ruimschoots ge-googled en verschillende dingen geprobeerd zoals:

<?php $this->getChild('product_type_data')->getData('hasAssociatedProducts', $_hasAssociatedProducts); ?>

Wij hebben in onze Magento shop bij sommige producten de optie tot het kiezen van meerdere kleuren. Wij hebben dit opgelost door het product in elke kleur toe te voegen en te koppelen. Nu werkt dit goed, maar niet in de layout. Wel wanneer deze extra opties beschikbaar zijn (Dan komt de bestelknop en voorraad info daar netjes onder) maar wanneer een product geen extra opties heeft staat deze informatie niet op de juiste plek. Ik kan dit oplossen door het stuk code voor de extra opties eerder op te roepen maar dan heb ik het omgekeerde, wel goed zonder opties - niet goed met opties.

Daarom wilde ik een if statement maken, wanneer de opties er zijn roep hem dan later in de code op en visa versa.

Hiervoor heb ik echter de variable nodig $_hasAssociatedProducts, die aangeeft of hij meerdere opties heeft. Deze variabele staat echter in een child html. Deze child wordt ook gebruikt in het stuk code waarvan ik wil dat die of eerder of later in de code te voorschijn komt.

<?php echo $this->getChildHtml('product_type_data') ?>

Hoe kan ik uit pdoruct_type_data deze variabele, $hasAssociatedProducts, halen?

Alvast bedankt!

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Begin eens met:

PHP:
1
print_r($this->getChildHtml('product_type_data'));