Memory upgrade MacBook Pro 8.1 13inch (i7)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo299
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-07 14:11
Ik wil mijn MacBook Pro upgraden naar 16GB 1600Mhz geheugen..

Ik heb em al geupgrade met een Samsung 840 Pro SSD..

Nu wil ik deze graag zo snel mogelijk upgraden (lees snelheid en niet tijd).. Iemand tips welke geheugens nu het snelste zijn? of een link naar een test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grootstyr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 19:40
De merkbare performance verschillen van de verschillende RAM modules zullen zo klein zijn dat je beter voor een merk kan gaan met degelijke support en een degelijke reputatie dan je blind te staren op de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo299
Grootstyr schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:11:
De merkbare performance verschillen van de verschillende RAM modules zullen zo klein zijn dat je beter voor een merk kan gaan met degelijke support en een degelijke reputatie dan je blind te staren op de specs.
Dan kom ik uit op Kingston of Corsair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-10 15:22

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Inderdaad. Corsair is over het algemeen het meest gebruikelijk en snelst. Bestellen bij MyCom heb ik goede ervaringen mee!

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 77slevin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-09 13:08
Kan niets zeggen over Corsair, nog geen ervaring mee, maar bij mij is alle geheugen Kingston. Geen klagen over en wanneer het tegengaat hebben ze een excellente RMA procedure.
Had onlangs een defecte USB2 stick van 128GB, in totaal 4 dagen was alles geregeld en ontving ik een replacement stick met USB3.
Ik blijf wel weg van de Value reeks als het voor de Mac is. Werkt waarschijnlijk wel maar voor een paar euro meer heb je System specific ram waarvan gegarandeerd wordt dat het werkt met jouw model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zweer al jaren bij Crucial geheugen in mijn Macs. En zo heeft iedereen zo zijn voorkeur denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo299
Ik was eigenlijk naar de Corsair Vengeance aan het kijken... tips daarover??
Pagina: 1