N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Die Crucial zou ik in ieder geval op de intel controller zetten. Die marvells niet gebruiken.
[ Voor 61% gewijzigd door albino71 op 05-03-2013 13:05 ]
Jep, gisteren ook nog even gedraaid naar de meest recente...albino71 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:04:
Firmware van de SSD up-to-date?
Die Crucial zou ik in ieder geval op de intel controller zetten. Die marvells niet gebruiken.
Heb zowel de marvells als de intels getest, heb nog geen hdd scans of ram tests gedraaid, verwacht eigenlijk dat een herinstall van het OS het de eerste uren weer laat werken, vond zelf nog wat over mogelijk geinstalleerde MS netwerk controllers, dat moet ik vnavond nog even checken.
Ik gebruik altijd een sitecom 300n usb stick, die direct door windows word herkend en dus valt te gebruiken, hoewel ik daar al 10tallen installaties mee heb doorlopen, krijg ik binnen deze setup in de windows update een nieuwe driver hiervoor aangeboden, wat ik in al de eerdere installs via die stick nooit heb gezien, hierop baseer ik me bovenstaande conclusie nl... (na lezen van onderstaand:)
1- go start->control panel->device manager open it
2- in view menu tick "view hidden devices"
3- open network adapters branch.
4- you will see many adapters named Microsoft 6to4. (i had over 150 number of them).
5- delete all.
6- restart your pc.
bron:
http://answers.microsoft....e7-4c68-b79c-7c8f59303a91
[ Voor 71% gewijzigd door SAiN ONeZ op 05-03-2013 16:30 . Reden: toelichting ]