Alle zipfiles zijn corrupt (na verloop van tijd)

Pagina: 1
Acties:

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-01 19:00

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Heb hier een moederboard (sapphire pure black X58)

deze heb ik op de doos liggen, met daarin 3x2Gb DDR3 vengeance ram
Realpower 620w voeding
4870x2 vga
Crucial M4 128gb

Heb de afgelopen dagen al 3x een OS er opnieuw opgezet (win7), maar na verloop van tijd is iedere zip file die ik download (groottte maakt niet uit) corrupt.

Zodra ik een file of zelfs een zip op een usb stick zet vanuit me main pc overzet kan ik deze uitpakken en is er geen probleem, als ik de zip download naar de usb stick en daar wil uitpakken geeft hij ook de 0x80004005 error (door een onverwachte fout kan het bestand niet worden uitgepakt)

windows update (weet niet of dat zips betreffen..) lopen gewoon prima door en laat alles installeren

Heb zowel de 6gb marvell sata ports als de intel 3gb/s ports getest, verschillende sata kabels, vreemde is dus dat het de eerste uren wel goed werkt, en na verloop van tijd dus alle zips verminkt?

its driving me mad!! ;w

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 13:22
Welke virusscanner zet je erop?

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
geen..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-01 17:03

Sorbo

Uw hulp in huis!

Wat is het resultaat van een nacht Memtest en een run van HDTune? Die twee zouden natuurlijk ook langzaamaan defect gaan, waardoor je op verschillende poorten het zelfde probleem kunt merken.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Firmware van de SSD up-to-date?

Die Crucial zou ik in ieder geval op de intel controller zetten. Die marvells niet gebruiken.

[ Voor 61% gewijzigd door albino71 op 05-03-2013 13:05 ]

Te koop....

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
albino71 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:04:
Firmware van de SSD up-to-date?

Die Crucial zou ik in ieder geval op de intel controller zetten. Die marvells niet gebruiken.
Jep, gisteren ook nog even gedraaid naar de meest recente...

Heb zowel de marvells als de intels getest, heb nog geen hdd scans of ram tests gedraaid, verwacht eigenlijk dat een herinstall van het OS het de eerste uren weer laat werken, vond zelf nog wat over mogelijk geinstalleerde MS netwerk controllers, dat moet ik vnavond nog even checken.

Ik gebruik altijd een sitecom 300n usb stick, die direct door windows word herkend en dus valt te gebruiken, hoewel ik daar al 10tallen installaties mee heb doorlopen, krijg ik binnen deze setup in de windows update een nieuwe driver hiervoor aangeboden, wat ik in al de eerdere installs via die stick nooit heb gezien, hierop baseer ik me bovenstaande conclusie nl... (na lezen van onderstaand:)

1- go start->control panel->device manager open it
2- in view menu tick "view hidden devices"
3- open network adapters branch.
4- you will see many adapters named Microsoft 6to4. (i had over 150 number of them).
5- delete all.
6- restart your pc.

bron:
http://answers.microsoft....e7-4c68-b79c-7c8f59303a91

[ Voor 71% gewijzigd door SAiN ONeZ op 05-03-2013 16:30 . Reden: toelichting ]

Pagina: 1