Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Zijn er tweakers die een Samsung 5-serie bezitten (bij voorkeur de NP535U3C-A02NL) en hier een nieuwe voeding voor hebben aangeschaft? Zo ja, is dit een standaard, een remake of een universele adapter?

Heb zelf al wat onderzoek gedaan, maar wil met zekerheid weten welke adapter geschikt is, of welke universele adapter de juiste connector bevat.

Thx!

Mvg, BvdH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Samsung 5-serie *wat*? :o

Samsung maakt nogal wat apparaten, van printers via mobiele telefoons tot monitoren - waar geheid meerdere '5-series' tussen zitten...

Zonder te weten waar het over gaat schiet dit topic niet echt op.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Type NP535U3C-A02NL leert ons dat het hier om een ultrabook/laptop gaat, zoals Rookie ook al aangeeft :-) Maar misschien had ik dat er even bij moeten vermelden...

Hoe dan ook, de vraagstelling lijft hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:38
BvdH schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:45:
Type NP535U3C-A02NL leert ons dat het hier om een ultrabook/laptop gaat, zoals Rookie ook al aangeeft :-) Maar misschien had ik dat er even bij moeten vermelden...

Hoe dan ook, de vraagstelling lijft hetzelfde!
Je TS is niet erg duidelijk, eerst heb je het over een voeding dan over een adapter? Adapters kan je overal vinden, voedingen worden wat lastiger en batterijen kan je ook overal vinden.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Zowel voeding als adapter laten toch niet veel aan de verbeelding over...

Maar ik snap wat je bedoelt... Het gaat dus om zo'n -veelal zwart- ding dat tussen je laptop en het stopcontact in hangt en er voor zorgt dat de accu van je laptop weer van stroom voorzien wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:38
Voor een adapter moet je even kijken wat de waarden zijn die er in gaan en die eruit komen, zal zoiets zijn als 12V 2A ofzo. Als die waardes het zelfde zijn en de aansluiting is het zelfde moet hij het gewoon doen.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik kan geen close-up van de plug vinden, maar zoek eens de plug op die bij het opgegeven voltage hoort. Veel laptops gebruiken geen eigen plug.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1