Helaas na 5 jaar toch negatieve feedback ontvangen en dan is het nog onterecht ook 
. Hij had ook wel de juiste ad eraan kunnen koppelen.
Verder had hij het ook wat duidelijker kunnen formuleren, 'veel commentaar, en niet veel daden' ? Ik heb geen idee waar dat over gaat, wat had ik verder moeten doen, ik kreeg geen reactie meer van Leenstra.
In het kort, hij heeft een kast aangeboden 'alleen de aan uit knop doet het. verder niet !' maar toen ik met de kast ging werken bleek de aan/uit niet te werken, geen drive bays meer aanwezig en geen PSU bracket. Dat had hij duidelijk in de ad moeten zetten. Ik had graag compensatie voor het ontbreken van deze onderdelen, ongeacht welke prijs wij eerder waren overeengekomen.
Het feit dat de reset niet werkte en USB etc leek mij geen probleem, belangrijk is de aan/uit (wat dus ook niet werkt). Verder is de PSU bracket ook erg belangrijk (de PSU zit nu tijdelijk met ducktape vast) en ik heb mijn eigen 4-in-3 HDD bracket moeten gebruiken.
Verder denk ik dat mijn communicatie ook in orde is, alhoewel je kunt zien dat ik geirriteerd ben maar ik heb toch duidelijk aangegeven wat mijn klacht is en hij geeft dan geen reactie meer.
Waarom krijg ik nu negatieve feedback en ben ik een slechte koper? Ik heb mij toch aan onze overeenkomst gehouden, ik heb het geld meteen overgemaakt maar krijg dan niet het product zoals wij waren overeengekomen.
Ik neem aan dat ik deze feedback krijg n.a.v. mijn feedback.
Hieronder onze mail conversatie:
Het lijkt mij dat hij deze feedback per ongeluk bij mij neergezet heeft, hij had deze bij zichzelf moeten plaatsen. Verder ben ik de koper maar krijg ik ook feedback op aflevering en beschijving"Beoordeling door leenstra, maandag 4 maart 2013
Voldoet aan beschrijving:Score: 2 Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 2
beetje jammer,
heeft mijn bitfenix kast over genomen
helaas veel commetaar, en niet veel daden
Advertentie: mooie upgrade set"

Verder had hij het ook wat duidelijker kunnen formuleren, 'veel commentaar, en niet veel daden' ? Ik heb geen idee waar dat over gaat, wat had ik verder moeten doen, ik kreeg geen reactie meer van Leenstra.
In het kort, hij heeft een kast aangeboden 'alleen de aan uit knop doet het. verder niet !' maar toen ik met de kast ging werken bleek de aan/uit niet te werken, geen drive bays meer aanwezig en geen PSU bracket. Dat had hij duidelijk in de ad moeten zetten. Ik had graag compensatie voor het ontbreken van deze onderdelen, ongeacht welke prijs wij eerder waren overeengekomen.
Het feit dat de reset niet werkte en USB etc leek mij geen probleem, belangrijk is de aan/uit (wat dus ook niet werkt). Verder is de PSU bracket ook erg belangrijk (de PSU zit nu tijdelijk met ducktape vast) en ik heb mijn eigen 4-in-3 HDD bracket moeten gebruiken.
Verder denk ik dat mijn communicatie ook in orde is, alhoewel je kunt zien dat ik geirriteerd ben maar ik heb toch duidelijk aangegeven wat mijn klacht is en hij geeft dan geen reactie meer.
Waarom krijg ik nu negatieve feedback en ben ik een slechte koper? Ik heb mij toch aan onze overeenkomst gehouden, ik heb het geld meteen overgemaakt maar krijg dan niet het product zoals wij waren overeengekomen.
Ik neem aan dat ik deze feedback krijg n.a.v. mijn feedback.
Hieronder onze mail conversatie:
Op 1 maart heb ik toen mijn feedback bij hem geplaatstSubject: Re: V&A reactie van iRReeL: BitFenix Prodigy Zwart
------------------------
From: <raymonleenst**@online.nl>
Date: 2013/2/3
To: iRReeL <ouwho**@gmail.com>
35 hebben we een deal ?
---- Oorspronkelijk bericht -----
Van: Tweakers <noreply@tweakers.net>
Aan: raymonleenst**@online.nl
Verzonden: Sat, 02 Feb 2013 20:35:26 +0100 (CET)
Onderwerp: V&A reactie van iRReeL: BitFenix Prodigy Zwart
Beste leenstra,
Onderstaand bericht is een reactie op 'BitFenix Prodigy Zwart' (V&A aangeboden: BitFenix Prodigy Zwart). Het is via Tweakers Vraag & Aanbod door iRReeL verstuurd op 02-02-2013 @ 20:35 vanaf IP: **.***.***.*.
De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender.
----------
Hi,
Voor 30,- wil ik de kast wel overnemen
Mvg Cyril
----------
Met vriendelijke groet,
Tweakers
----------
Dit bericht is via de website van Tweakers verstuurd, lees voor tips over veilig handelen op het internet dit forumtopic: http://gathering.tweakers.net//forum/list_messages/1533195
----------
From: JR <ouwho**@gmail.com>
Date: 2013/2/4
To: raymonleenst**@online.nl
Hoi,
Thanks maar ik wil er niet teveel voor uitgeven, €30,- is mijn uiterste prijs.
Mvg Cyril
2013/2/3 <raymonleenst**@online.nl>
----------
To: JR <ouwho**@gmail.com>
Oke akkoord
Je mag hem hebben
-- Oorspronkelijk bericht -----
Van: JR <ouwho**@gmail.com>
Verzonden: Mon, 04 Feb 2013 09:25:45 +0100 (CET)
Onderwerp: Re: V&A reactie van iRReeL: BitFenix Prodigy Zwart
----------
Hoi,
Ok
Wat is je bankrek? Hoeveel is het incl verzenden? Ik zie dat de kast 7Kg weegt dus verzenden zou 6,80 moeten zijn.
Mvg Cyril
2013/2/4 <raymonleenst**@online.nl>
----------
dat klopt
totaal 36,80
hier mijn gegevens
rabobank nr : *************
tnv : raymon leenst**
ovv : bitfenix case
zodra het geld op mijn reknr staat
stuur ik hem naar je op
mvg raymon
----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: "JR" <ouwho**@gmail.com>
Verzonden: Maandag 4 februari 2013 11:12:15
> V&A aangeboden: BitFenix Prodigy Zwart ). Het is
----------
ok ik heb het nu overgemaakt (ING). Als je 'm eerder kunt verzenden zou ik dat op prijs stellen, na zaterdag ben ik 2 weken weg.
Ik zie dat je een berg HW te koop hebt, je hebt geen rad meer voor in de kast (minimaal 240mm)?
Mvg Cyril
----------
heb je een adres voor mij ?
mvg raymon
Verzonden: Maandag 4 februari 2013 13:50:56
----------
Yup,
Cyril
thanks
----------
Date: 2013/2/6
Ik heb het kastje vandaag ontvangen, thanks
----------
oke, veel plesier met het bouwen en spelen
gr raymon
Verzonden: Woensdag 6 februari 2013 12:17:17
----------
From: iRReeL <ouwho**@gmail.com>
Hi,
Ik zie dat je alles kabels weggeknipt hebt, hoe zou ik dan nog de aan/uit schakelaar moeten aansluiten?
Mvg Cyril
----------
De kabels heb ik zelf niet door geknipt
Heb het moederbord er uit gehaald
Als het goed is licht er ergens wel een kabeltje
Ik heb hem altijd aan en uit gedaan
Gr raymon
--- Oorspronkelijk bericht -----
Van: iRReeL <ouwho**@gmail.com>
Verzonden: Wed, 06 Feb 2013 18:55:19 +0100 (CET)
----------
From: iRReeL <ouwho**@gmail.com>
Date: 2013/2/24
To: "raymonleenst**@online.nl" <raymonleenst**@online.nl>
Hi,
Ik ben terug van vakantie en begonnen om mijn systeem in te bouwen. Ik heb geen kabel kunnen vinden, verder zitten de drivebays er niet bij en geen bracket voor de PSU.
Dit is natuurlijk vette bullshit, dit is maar een halve kast, wat moet ik hiermee !?
----------
Date: 2013/2/25
Stuur maar terug !
Krijg je je geld weer terug
Mvg raymon
Van: iRReeL <ouwho**@gmail.com>
Verzonden: Sun, 24 Feb 2013 22:08:45 +0100 (CET)
Er>>
----------
Hi,
Zekers ik kan het terugsturen maar dan gaat je dat gaat je weer geld kosten, als je 12,- korting geeft op de kast is dat voor mij ook wel ok. Anders moet je mij de 43,60 overmaken (36,80 originele prijs + verzenden).
Mijn bankrek is *******
Mvg Cyril
2013/2/25 <raymonleenst**@online.nl>
----------
30 euro kan ik je terug geven.
Of als je hem houd 5 euro op je rekening
Dan heb je hem voor 25
Euro
Gr raymon
-- Oorspronkelijk bericht -----
Verzonden: Mon, 25 Feb 2013 09:37:21 +0100 (CET)
----------
De afspraak was dat je mij een kast zou sturen waarvan alleen de power knop werkt (en USB/reset etc werkt niet) en voor de rest zou de kast in orde moeten zijn, geen woord verder dat de drive bays niet aanwezig zijn en dat de PSU bracket weg is. Voor €5,- kan ik dat zeker niet vervangen. Vooral de PSU bracket is lastig om te vervangen, heb je dat ding niet liggen en kun je het niet nazenden?
Waarom moet jouw fout mij 14€ gaan kosten!? Voor mij is het gewoon de reinste oplichterij, wat moet iemand nu met zo'n halve kast
----------
waarom moet ik 2x de verzend kosten betalen !
Als ik een product uir coulanse terug neem ?
I
Verzonden: Mon, 25 Feb 2013 15:14:15 +0100 (CET)
----------
Omdat dit geen kwestie is van 'uit coulance' het product terugnemen. Je hebt niet geleverd wat in de ad stond aangegeven, een Bitfenix kast waarvan alle kabels zijn afgeknipt behalve aan/uit.
Drive bays en PSU bracket zijn ook wel heel belangrijke onderdelen van een kast die niet mogen ontbreken, nogmaals, zeker de PSU bracket is erg lastig te vervangen. Verder werkt de aan/uit knop nog niet eens zoals aangegeven in de ad dus die moet ik gaan vervangen of zelf solderen.
Ga maar eens een aan/uit knop, drivebay en PSU bracket regelen voor een Bitfenix kast, dat gaat voor €5,- zeker niet lukken, waarschijnlijk ook niet voor de €12,- die ik eerder al als compensatie voorstelde.. Alleen een drive bay kost al €10,-
Als jij zou leveren wat we waren overeengekomen en ik wil dan alsnog de kast terugsturen heb je helemaal gelijk, zou ik de verzendkosten zelf moeten dekken want jij kunt er dan helemaal niets aan doen, je hebt je woord gehouden en de deal is afgerond. Maar dit is nu niet het geval en ik zit momenteel gewoon met een onbruikbare kast die ik zelf dan verder moet gaan modden of fixen wat niet mijn bedoeling was (ik kan wel zonder USB/reset etc leven, maar niet met een los hangende PSU etc).
----------
Date: 2013/2/26
Klopt toch wat ik zeg of vindt jij het normaal om een incomplete kast te ontvangen?
ZFS: FreeBSD10+ZFSguru, ASRock C2550D4I , 16GB, Nexus Value 430w