Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-07 17:09

pclinde

TechGaming.nl

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik mag een nieuw toestel kiezen bij mijn provider HI. Ik twijfel momenteel tussen de Nokia Lumia 920 en de iPhone 5. Ik heb hiervoor een HTC Desire Z gehad, ik was Android beu en in de tussentijd een Lumia 800 gekocht. Dit toestel bevalt mij prima met Windows 7.8. Ik ben anderzijds wel een fan van de App Store, diversiteit en grootschalig. Ik vind het ook geen probleem om te betalen voor apps. Ik weet dat de specificaties van de Lumia 920 op het gebied van Camera een stuk beter is. Toch twijfel ik nog. Wie weet mij te overtuigen? Wat is wijsheid?

Prijs Lumia 920 - 2 jarig abonnement: 43,50 (1000mb + 300 min)
Prijs iPhone 5 - 2 jarig abonnement: 47,50 (1000mb + 300 min)
Dit is beide inclusief studentenkorting.

Bedankt!

Pim van der Linde

[ Voor 12% gewijzigd door pclinde op 04-03-2013 22:43 ]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-07 07:53
Wil je een betrouwbare telefoon dan zou ik kiezen voor de iPhone 5 ik heb mijn Lumia 920 terug gebracht omdat het in mijn optiek nog niet werkt zoals het zal moeten werken dit wordt in de toekomst echter wel beter denk ik.. Ook is het 4,5" display en het gewicht wel even wennen de lumia maakt wel schitterende fotos maar dat doet mijn iPhone 5 nu ook wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:01
Als Windows 7.8 je goed bevalt (inclusief de beschikbaarheid van de apps), en je wilt de blits maken, ga voor de Lumia 920 met het ultra gevoelige scherm en draadloos opladen. Een iPhone 5 is een beetje 13 in een dozijn (is mijn ervaring met de mijne).
Verder is er een duidelijk verschil tussen het 4,5 inch "bredere" scherm van de Lumia ten opzichte van het 4 inch "langere" scherm van de iPhone. Door de lengte van de iPhone smoelen websites niet zo goed maar tonen films wel beter (en bij de Nokia precies andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 520192

Als ik jou was zou ik kiezen voor de lumia kiezen. het is beter op bijna elke plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:26
Vind je het belangrijk dat je toestel nog wat waard is na die 2 jaar? Die lumia zal niks meer opbrengen, terwijl je voor de iphone nog wel 300 kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Dit topic is bijna vier maanden oud, denken jullie niet, dat TS inmiddels wel een keuze heeft gemaakt? ;)
Pagina: 1