Outdoor camera voor bouw woonhuis op te nemen

Pagina: 1
Acties:

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Binnenkort gaan we starten met de bouw van ons eigen huis. Hier wil ik graag een camera ophangen zodat ik op afstand kan zien wat er allemaal gebeurd, maar belangrijkste reden is om achteraf een leuk versneld filmpje te maken van begin tot eind. We hebben stroom aanwezig op de bouw. Internet is beschikbaar op +/- 300 meter van de bouwkavel (vrij zicht). Budget voor alles +/300 euro.

- Welke draadloze IP camera heb ik nodig voor dit doel? Zelf ben ik hier bij uit gekomen: http://www.ipcam-shop.nl/nl/foscam-fi8907w-black.html

- Wat heb ik nodig om een Wifi signaal +/- 300 meter te verlengen? Zelf kwam ik hier bij uit: http://www.wifishop.nl/en...erbindingen-11a/pid=26865 Maar kan dit wellicht ook goedkoper?

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb mijn doel gewijzigd. Ik hoef niet alles realtime te kunnen zien. Enkel een filmpje maken van het geheel is voldoende. Hierdoor heb ik geen internet nodig en wil ik alles lokaal opnemen. Ik zoek dus een eenvoudige outdoor camera met SD kaart die ik om de zoveel tijd wissel. Liefst een functie waarmee je om de 10sec een foto kan maken zodat het SD kaartje niet te snel vol loopt.

Heeft iemand een goede tip hiervoor?

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:15
weppe schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:36:
Ik heb mijn doel gewijzigd. Ik hoef niet alles realtime te kunnen zien. Enkel een filmpje maken van het geheel is voldoende. Hierdoor heb ik geen internet nodig en wil ik alles lokaal opnemen. Ik zoek dus een eenvoudige outdoor camera met SD kaart die ik om de zoveel tijd wissel. Liefst een functie waarmee je om de 10sec een foto kan maken zodat het SD kaartje niet te snel vol loopt.

Heeft iemand een goede tip hiervoor?
Uhm...... ik weet niet precies wat de functies zijn, maar een vriend van mij heeft een Go Pro Hero 2.
Deze gebruiken wij om instructiefilms te maken op zee voor de jeugd om te leren varen in een hoge branding.
De camera is waterdicht, kan overal op bevestigd worden en schiet foto's en films.

Misschien een idee :)

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:38

Perkouw

Moderator General Chat
GoPro lijkt mij, zoals hierboven al aangegeven, een prima keus. Past binnen het budget, voldoet aan je eisen en je kan hem daarna ook nog eens gewoon gebruiken voor je vakanties. Win-Win.

Edit: Wat betreft de stroom, ik heb zelf geen GoPro maar meen dat je deze ook gewoon kan voeden via de aansluiting hoe je deze normaal oplaad. Dan alleen dus de accu er even uithalen.

[ Voor 33% gewijzigd door Perkouw op 11-03-2013 10:03 ]