Welk besturingssysteem kan ik op een 386 met 8 mb ram en een videokaart met 512 kb geheugen en monochroom scherm zetten?? Ik moet ermee op internet komen en het moet mijn monochroom scherm aankunnen. Het is maar een 50 hz scherm geloof ik dus ik wil graag een OS dat daarmee werkt. Ik heb al linux suse geprobeert maar dan gaat mijn scherm vaag doen, dan gaat het op en neer en daarna valt het scherm uit
Internetten met een 386 met 8MB?
Een 486 is toch wel echt het minimum voor dat soort dingen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hmm een 386.
Ik zou win 3.1 pakken met zijn trumpet winsocks ofzo en anders gewoon RH 3.X of slackware min. install (met slackware kan je niet veel op x).
Zou me dan wel wat meer zorgen maken om schijfruimte en niet de monitor.
Ik zou win 3.1 pakken met zijn trumpet winsocks ofzo en anders gewoon RH 3.X of slackware min. install (met slackware kan je niet veel op x).
Zou me dan wel wat meer zorgen maken om schijfruimte en niet de monitor.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
FreeBSD
http://mrfloris.com
kun je daarmee internetten, en wat ze zeggen dat je minimaal 486 nodig hebt om te kunnen inetten, dat is echt onzin, ik heb tijd geleden win95 erop gezet en draaide soepel 
wel via isharing, want daar is geen usb op
maar omdat ik geen kleurenmonitor vrij heb, heb ik een ander besturingssysteem nodig waarmee je op inet kunt komen
ik ben nu freebsd aan het downen, ff kijke of het wat is (640 mb in anderhalf uur
)
ADSL RULEZZ
wel via isharing, want daar is geen usb op
maar omdat ik geen kleurenmonitor vrij heb, heb ik een ander besturingssysteem nodig waarmee je op inet kunt komen
ik ben nu freebsd aan het downen, ff kijke of het wat is (640 mb in anderhalf uur
ADSL RULEZZ
Zucht... chello ik haat je 
Maar goed, de 'welk os' en 'welke distro' vragen etc graag in de 'welke distro' threads:
[topic=152316]
Maar goed, de 'welk os' en 'welke distro' vragen etc graag in de 'welke distro' threads:
[topic=152316]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()