Gaming systeem

Pagina: 1
Acties:

• koenkokes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Hallo allemaal,

Ik ga rond mei/juni een nieuwe pc halen, waarmee de bedoeling is dat ik er lekker op kan gamen (Games van nu draaien op max. en zodat ik voor toekomstige games nog een beetje vooruit kan).

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?

Ik wil voornamelijk gamen met mijn nieuwe systeem. Dus denk maar aan de FPS games zoals Battlefield, maar ook vooral Sandbox games zoals de toekomstige GTA V/Watchdogs.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Ik heb een budget van rond de 1000 euro, ik heb nu al wel een lijstje samengesteld, maar dan kom ik ruim 100 euro erboven uit (is niet direct een probleem) maar het zou wel fijn zijn als het een beetje eronder kan.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.

Nope, ik zit nu nog met een gigantisch faalend systeempje. De acer AX3950, god wat is dat een miskoop.

Wel heb ik een randapparatuur. Een scherm, toetsenbord, muisje en een Logitech Z623 audio systeem.
Heb ik voor die kwaliteit eigenlijk een aparte soundcard nodig? Of is de onboard ook goed genoeg

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Ik ben nu alvast zelf aan de slag gegaan, en ik ben van plan alles bij azerty te bestellen. Dit omdat het kwa prijs best redelijk is, maar vooral omdat ik em waarschijnlijk daar ook in elkaar laat zetten, en heb gehoord dat de service uitstekend is.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 197,50€ 197,50
1Asus P8Z68-V PRO Gen3€ 118,58€ 118,58
1Asus GTX670-DC2-2GD5€ 369,90€ 369,90
1Western Digital Blue Blue WD10EZEX, 1TB€ 57,80€ 57,80
1Aerocool Strike-X One€ 32,19€ 32,19
1Scythe Samurai ZZ Rev.B€ 22,36€ 22,36
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 50,-€ 50,-
1LG GH24NS90 Zwart€ 15,95€ 15,95
1Seasonic G-Serie 650Watt€ 102,85€ 102,85
1Samsung 840 series SSD 120GB€ 84,99€ 84,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.052,12

De kosten van het assembleren kost 60 euro. Dit kan eventueel ook nog verdwijnen als ik er toch voor kies om hem zelf in elkaar te zetten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Intel, Nvidia en Asus, puur omdat ik het prima merken vindt, en vooral intel. Ik weet namelijk niks van AMD.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)

Nope.

Ik sta open voor adviezen. En ik stel het alvast op prijs dat jullie er moeite voor doen.
Ik dacht er ook nog aan om pas rond de tijd mei te kijken ernaar, ivm nieuwe producten en verlaagde prijzen.
Maar ik dacht ik begin alvast, ook omdat ik het leuk vindt, en goed voorbereid wil zijn.

Ik zit nu vooral te kijken naar overbodige dingen, waar ik nog op kan bezuinigen.
Zien jullie een gigantische fout in deze lijst, of heb je zelf een lijst die je aanbeveelt. zie ik die natuurlijk ook graag

Alvast bedankt

Groeten,

Koen

• gazhims3lv
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:35
Wil je overklokken?

Zo ja: pricewatch: Intel Core i5 3570K Boxed + pricewatch: MSI Z77A-G45

Nee: pricewatch: Intel Core i5 3350P Boxed + pricewatch: ASRock B75 Pro3-M

Zou verder voor de pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black kiezen

en deze videokaart: pricewatch: Gigabyte GV-N670OC-2GD Eventueel ook vervangbaar door de HD7970

Als koeler zou ik voor deze kiezen: pricewatch: Scythe Mugen 3 Rev. B

Als SSD zou ik eerder deze nemen: pricewatch: Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB

Videokaart: Verschil merk je niet, toch iets goedkoper
SSD: Heeft zich al bewezen en is stukje beter.
Koeler: Heeft zich bewezen
Kast: Zulke hardware verdient een goede kast met goede airflow en veel features

• koenkokes
Bedankt voor je advies gazhim,

Ik zal er zeker naar kijken. En mijn plan is om te overclocken ja.

Verwijderd

Waarom een Z68 Moederbord?
Beter een Z77 nemen in combinatie met 3570K.

• koenkokes
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:37:
Waarom een Z68 Moederbord?
Beter een Z77 nemen in combinatie met 3570K.
Ik heb geen idee :P
Ik zal dan die MSI Z77A-G45 selecteren.
Hij is zo te zien iets goedkoper, maar is dus beter in combinatie met die 3570K?

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-04 13:45

mirno

私の名前はMirnoです

(jarig!)
Wat dacht je hiervan:
#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GA-Z77-D3H€ 99,-€ 99,-
1Club3D Radeon HD 7950 royalKing€ 270,-€ 270,-
1Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB€ 77,-€ 77,-
1Fractal Design Define R4 Pearl Black€ 93,40€ 93,40
1Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition€ 39,95€ 39,95
1Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10€ 44,45€ 44,45
1XFX Pro 550W€ 52,60€ 52,60
1Kingston SSDNow V Series V300 120GB€ 79,95€ 79,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 953,85

Dit gigabyte bord komt bij veel sites goed uit de test. Die van MSI is overigens ook prima. -> http://nl.hardware.info/r...voor-ivy-bridge-conclusie

Behuizing is erg stil, en koelt goed. Ik vind dit ook een van de mooiste behuizingen.
Videokaart is trouwens ook goed te overklokken ;) review van de club3d 7950 royal king (met overklok resultaten) : productreview: Club3D Radeon HD 7950 royalKing review door M.d.B.

Ik heb er geen DVD-drive bij gedaan, windows kan je ook instaleren met USB. Kan je niet als je een echt dvd drive nodig hebt, even een van je oude PC lenen, of gebruiken? Als je er echt een wilt hou ik je natuurlijk niet tegen en moet je m gewoon nemen :p

Review van de SSD: http://nl.hardware.info/r...budget-ssd-van-dit-moment

Alternatief qua SSD: pricewatch: Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB

Dit zal denk ik precies goed zijn voor jouw.
Hopelijk heb je hier wat aan.

我的名字是Mirno

• koenkokes
@Mirno,

Hartstikke bedankt voor je hulp. Ik ga hier is zeker goed naar kijken.
Al heb ik mijn bedenkingen met die 7950, maar ik zal is goed naar die reviews kijken.

Dus ik heb hier zeker wat aan.

Mijn oude pc gaat trouwens naar me ma toe, dus die drive kan ik niet gebruiken :P

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

(jarig!)
Heb je een bepaalde voorkeur naar Nvidia?

De 7950 heeft een goede prijs/prestatie verhouding.
Een 7870XT heeft tegenwoordig de beste prijs/prestatie. Echter heeft deze 2GB VRAM. De 7950 heeft 3GB VRAM, wat ik een toekomst bewustere keuze vind.
Ook Nvidia heeft 2GB VRAM.
De 7950 is ook beter te overklokken dan een 7870 XT. Dus vandaar dat mijn keuze daardoor op een 7950 valt. Deze is overklokt sneller dan een GTX 670.
koenkokes schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:10:
@Mirno,

Hartstikke bedankt voor je hulp. Ik ga hier is zeker goed naar kijken.
Al heb ik mijn bedenkingen met die 7950, maar ik zal is goed naar die reviews kijken.

Dus ik heb hier zeker wat aan.

Mijn oude pc gaat trouwens naar me ma toe, dus die drive kan ik niet gebruiken :P

我的名字是Mirno

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:50

Quad

Doof

Eind mei / Juni is best ver weg in computerland.. Kan veel gebeuren met prijzen / concurrerende hardware etc.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

7950 is toekomstgerichter en zeker meer bang = buck dan de nvidia tegenhanger. Veel geheugen, hoge bandbreedte zijn zeker in het voordeel van de 7950.

Waarom zou je er bedenkingen bij hebben?

People as things, that’s where it starts.

• koenkokes
@Mirno en VasZaitsev

Als ik het zo lees dan lijkt me het misschien toch slimmer om een 7950 te nemen, ivm 3gb vram.
Ik heb opzich wel meer voorkeur voor nvidia, omdat ik met AMD 0% ervaring heb, dus het is meer van dat ik totaal niet bekend ben met een AMD.

Kortom, dan ga ik toch maar richting die 7950 denk ik, maar zoals Quad zegt, het duurt nog ff.

Wederom bedankt voor de hulp.

gr,

Koen

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

(jarig!)
Hierom:http://nl.hardware.info/reviews/3981/nieuw-op-hardwareinfo-frame-time-tests-voor-gpus

Review van HWI:
http://nl.hardware.info/r...tx-680-frame-times-review

Review van Techreport: http://techreport.com/rev...orce-gtx-660-ti-revisited

Dit is echter een persoonlijke kwestie. Met een AMD kaart zal je hogere fps,en dus hogere speelbare settings halen. Je zult hier filmpjes van moeten zoeken tussen de verschillende speelbaarheden bij beide kaarten.
Echter heeft AMD vaker last van een "spontaan" langer berekende frame, om het zo maar te zeggen.
AMD loopt dus minder "smooth" dan Nvidia over het algemeen. Er zijn uiteraard uitzonderingen per game. Per game verschil het aantal fps ook. Ook misschien handig om te bedenken welke games je gaat spelen en vanuit daar je videokaart kiezen.

Conclusie:
Over het algemeen behaalt AMD een hogere FPS
Nvidia loopt over het algemeen "smoother".
VasZaitsev schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:03:
7950 is toekomstgerichter en zeker meer bang = buck dan de nvidia tegenhanger. Veel geheugen, hoge bandbreedte zijn zeker in het voordeel van de 7950.

Waarom zou je er bedenkingen bij hebben?

我的名字是Mirno

• koenkokes
Bedankt Mirno voor de linkjes naar de uitleg, en ik snap nu een beetje het "verschil" tussen de kaarten.
Ik zal me er de komende tijd even in verdiepen, en dan zal ik wel een keuze maken. Ik heb ook liever een steady card, die dus ook gewoon niet veel uitschieters maakt.

Nog een vraagje over dat geheugen. Stel ik neem de 3GB, is dat niet een beetje overbodig nu, want ik zag dat dat soort geheugen ook meer bedoelt is om echt hoge resoluties te spelen, maar ik speel maar op een resolutie van 1440x900. of klopt deze theorie niet?

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

(jarig!)
Je theorie klopt.
Bij hogere resoluties gebruikt de GPU meer geheugen. In jouw geval zal 2GB dan ruim voldoen. Aangezien je een "lage resolutie" monitor hebt. Aangezien Full HD de standaard is.
Als je echter je monitor nog eens gaat upgraden over een paar jaar, is er de kans dat de Full HD maat die tegenwoordig een beetje standaard is, is vervangen door een hogere resolutie monitor. Dan komt die 3GB goed van pas.
Ook met een full HD monitor zal je na gedurende tijd wel voordeel hebben aan 3GB denk ik. Doordat de textures, Anti aliasing alsmaar groter worden.
Dit zal denk ik wel nog minimaal zo'n 1,5 jaar duren voordat de eerste games die hier voordeel bij hebben gemaakt zijn.

Hoe lang wil je ongeveer met de PC doen? Videokaart om de 2-3 jaar vervangen is ook wel een goed idee ;) Ook omdat je CPU overklokbaar is, zal die na een paar jaar nog wel mee kunnen.
koenkokes schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:26:
Bedankt Mirno voor de linkjes naar de uitleg, en ik snap nu een beetje het "verschil" tussen de kaarten.
Ik zal me er de komende tijd even in verdiepen, en dan zal ik wel een keuze maken. Ik heb ook liever een steady card, die dus ook gewoon niet veel uitschieters maakt.

Nog een vraagje over dat geheugen. Stel ik neem de 3GB, is dat niet een beetje overbodig nu, want ik zag dat dat soort geheugen ook meer bedoelt is om echt hoge resoluties te spelen, maar ik speel maar op een resolutie van 1440x900. of klopt deze theorie niet?

我的名字是Mirno

• koenkokes
Aah okay,

Ik zal niet snel mijn monitor upgraden. tenzij hij opeens kapot gaat ofzo natuurlijk.
En met mijn PC zelf is het plan echt dat ik deze samenstelling voor een lange tijd ga gebruiken, en hier en daar wat vervangen als het nodig is.

Zoals je zegt dus, om de 2-3 jaar een video card vervangen is wel een goed idee. Dus stel dat ik nu die 2GB neem, en ik kan daar een paar jaartjes mee vooruit, en ik denk opeens "nu kan ik wel weer een nieuwe gebruiken" ivm nieuwere games of zoals je zegt een nieuwe monitor. Dan kan ik altijd nog een 3GB nemen.

Maar voor wat ik nu heb aan specificaties, ( maar een 512 vid cardje). Is een overstap naar zon 2GB kaartje al een hele flinke overgang voor mij.

Fijn dat je zo snel reageert, bedankt daarvoor.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:17
mirno schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:50:
Hierom:http://nl.hardware.info/reviews/3981/nieuw-op-hardwareinfo-frame-time-tests-voor-gpus

Review van HWI:
http://nl.hardware.info/r...tx-680-frame-times-review

Review van Techreport: http://techreport.com/rev...orce-gtx-660-ti-revisited

Dit is echter een persoonlijke kwestie. Met een AMD kaart zal je hogere fps,en dus hogere speelbare settings halen. Je zult hier filmpjes van moeten zoeken tussen de verschillende speelbaarheden bij beide kaarten.
Echter heeft AMD vaker last van een "spontaan" langer berekende frame, om het zo maar te zeggen.
AMD loopt dus minder "smooth" dan Nvidia over het algemeen. Er zijn uiteraard uitzonderingen per game. Per game verschil het aantal fps ook. Ook misschien handig om te bedenken welke games je gaat spelen en vanuit daar je videokaart kiezen.

Conclusie:
Over het algemeen behaalt AMD een hogere FPS
Nvidia loopt over het algemeen "smoother".
[...]
Dat klopt niet, techreport heeft voor de revisited review alle games eruit gehaald waarbij de amd goed/beter scoorde waardoor de 660ti inderdaad beter lijkt.

In de oorspronkelijke review kun je zien dat ze beide dezelfde gemiddelde percentile hebben maar de amd een hogere gemiddelde fps.
(660ti OC vs 7950 boost)
http://techreport.com/rev...graphics-card-reviewed/11

Pak je van amd de nieuwe drivers erbij denk ik zelfs dat de gemiddelde fps én de gemiddelde percentile beter zijn.
http://techreport.com/rev...reduce-radeon-frame-times

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

(jarig!)
De drivers hebben al een hoop verholpen jah, dat klopt.
Echter zijn op TechReport alleen de beste resultaten van Nvidia zichtbaar tegenover AMD.

Op HWI gaan ze nu die kaarten testen. En vertrouw erop dat ze geen van beide merken voortrekken.
Alsnog heeft AMD hier meer problemen mee dan Nvidia. AMD lost het op door drivers. Echter zijn de Nvidia drivers van te voren al een stuk beter (qua service wint Nvidia zoiezo, vind ik).

Mijzelf maakt die kleine stop tijdens het spelen niet veel uit. Ik neem al genoegen met 10 fps. Heb het meestal niet door zulke dingen, als ik aan het gamen ben. Sommige mensen zijn hier wat gevoeliger voor.

Bij bijvoorbeeld HWI, die nu ook die testen doen tussen beide kaarten, is er ook opgemerkt dat een aantal personen Nvidia lekkerder vonden spelen dan AMD. Dat heb ik hier ook wel eens op het forum langs zien komen.

Ook heb ik wel eens filmpjes van games naast elkaar gehouden, met een AMD en Nvidia kaart. Nvidia loopt wel ietsjes soepeler, maar zoals ik eerder zij heb ik hier geen last van. Dit zal de persoon dus zelf moeten bekijken. ( Dan wel filmpjes met de nieuwste drivers)
Ik geloof echter wel dat Nvidia het iets beter doet dan AMD, dus het zal wel wat uit maken iig.
mitsumark schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:45:
[...]

Dat klopt niet, techreport heeft voor de revisited review alle games eruit gehaald waarbij de amd goed/beter scoorde waardoor de 660ti inderdaad beter lijkt.

In de oorspronkelijke review kun je zien dat ze beide dezelfde gemiddelde percentile hebben maar de amd een hogere gemiddelde fps.
(660ti OC vs 7950 boost)
http://techreport.com/rev...graphics-card-reviewed/11

Pak je van amd de nieuwe drivers erbij denk ik zelfs dat de gemiddelde fps én de gemiddelde percentile beter zijn.
http://techreport.com/rev...reduce-radeon-frame-times

我的名字是Mirno

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Sowieso is het hele probleem van microstuttering vrij raar. Het valt of pas op bij super-slowmo, of bij grafieken, waar je inderdaad ziet dat AMD gigantische pieken heeft, en dan weer terugvalt naar iets onder gemiddeld. Simpel op te lossen met V-sync natuurlijk, en weer is de vraag of het echt merkbaar is.

Sowieso moeten dat soort test met mensen dubbelblind worden uitgevoerd. Ik hoor namelijk vaker "AMD, dat hoef ik niet" dan "Nvidia, brrrr, geef mij maar het rode kamp.". En als je weet dat AMD er problemen mee heeft, grote kans dat je ze dan gaat zien, ookal zijn ze er niet.

Maar, puur vanwege de grote faal van nvidia om maar een geheugenbus van 192bit te gebruiken tot en met de 660ti, zou ik al AMD kiezen als mijn budget rond de 280 is voor een videokaart.

People as things, that’s where it starts.

• koenkokes
Ik ben er uit, ik ga voor de Club 3D Radeon HD 7950, dit omdat ik mijn budget in de gaten moet houden, en ik niet al te hoge eisen stel aan een videocard op dit moment.

De combinatie Intel I5 vs AMD vid card is geen probleem toch?

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
koenkokes schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:22:
De combinatie Intel I5 vs AMD vid card is geen probleem toch?
Nope, dit gaat perfect.

• koenkokes
Oké, bedankt.

Ook de overige mensen bedankt voor het advies, en hun meningen.
Ik zal morgen mijn voorlopige uiteindelijke lijst updaten, en als jullie dan nog foutjes zien, hoor ik het graag.

• Quad

Quad

Doof

Bekijk eerst wel even welke shop het goedkoopst is op je uiteindelijke lijst.
Kans is groot dat je bij Azerty uiteindelijk een aardig wat euro's meer betaald dan bij een willekeurig andere webshop.

Je kan dat bij je wenslijst vinden door onderaan van een wenslijst op bestelkosten berekenen te klikken.

Zelf bouwen is overigens leuk en leerzaam, en helemaal niet moeilijk! Genoeg guides te vinden van bijvoorbeeld hardware.info. En je bespaart jezelf er al een euro of €50,- mee.

nggyu nglyd

• koenkokes
Ik had het al gezien ja. Ik betaal bij Azerty wel iets meer, maar uit de webshops die ik uiteindelijk heb gekozen (Salland, Azerty en Alternate), kwam ik volgens mij op Azerty het goedkoopst uit. Maar met de prijzen, en waar ik het allemaal ga kopen ga ik dan pas bekijken, want het duurt nog wel ff voordat ik hem bestel. Dus tegen die tijd zullen er al een aantal prijzen gedaald zijn, en kan ik mogelijk dingen selecteren die op dit moment nog net iets te duur zijn.

En het punt zelfbouwen, daar sta ik nog volledig voor open. En wat je ook zegt, het is zeker leerzaam en leuk. Overigens zag ik ook veel uitgebreide guides staan op hardware.info, dus dat komt helemaal goed hoop ik :)

• Quad

Quad

Doof

Je vergeet Afuture, een webshop waar ik persoonlijk een hele goede ervaring mee heb, en laat ze nu net bijna altijd de goedkoopste zijn! ;)

Het is dat Ede een beetje uit de buurt is, anders had ik het zo voor je gefixt. Misschien een kennis/vriend of familielid die je eventueel een beetje kan helpen?

nggyu nglyd

• koenkokes
Ik zag die Afuture al een keer voorbijvliegen, die zal ik ook wel even bekijken.

En als ik em in elkaar ga zetten, zal mijn vader ook wel meehelpen als het niet lukt. En anders kan ik altijd nog bij anderen terecht als het helemaal niet lukt. Maar ik denk dat het wel zal lukken ;P

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Heb zelf ook alleen maar goede ervaringen met Afuture

• koenkokes
Ok, ik heb nu de lijst bijgewerkt:

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI Z77A-G45€ 92,99€ 92,99
1Asus HD7950-DC2T-3GD5-V2€ 278,30€ 278,30
1Western Digital Blue Blue WD10EZEX, 1TB€ 57,80€ 57,80
1Fractal Design Define R4 Pearl Black€ 89,90€ 89,90
1Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition€ 39,95€ 39,95
1Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10€ 45,-€ 45,-
1LG GH24NS90 Zwart€ 16,90€ 16,90
1Seasonic G-Serie 550Watt€ 87,12€ 87,12
1Kingston SSDNow V Series V300 120GB€ 81,-€ 81,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 986,46

Met die HD7950 kan ik wel een paar jaartjes vooruit toch?
Het enige punt waar ik mee zit, is dat AMD geen PhysX heeft, en Nvidia al die dingen wel heeft. En dat die PhysX het wel afmaakt bij een game.

En met deze voeding, kom ik daarmee goed uit? Of moet er moet ik een stapje hoger ermee.

Ohja, is er een verschil tussen de ASUS HD7950-DC2T-3GD5-V2 en de ASUS HD7950-DC2T-3GD5.
Want de prijs verschilt wel, maar heb geen andere specificaties kunnen vinden.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:17
Welke games met Physx ga je spelen?

De V2 is een nieuwere revisie, maar niet per definitie ook beter (ik herinner me vaag dat er ergens op bespaard was, google?).

[ Voor 7% gewijzigd door mitsumark op 06-03-2013 17:00 ]

• koenkokes
Wat dachten jullie hiervan?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 197,90€ 197,90
1MSI Z77A-G45€ 96,50€ 96,50
1Asus GeForce GTX 660 TI-DC2T-2GD5€ 287,95€ 287,95
1Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB€ 77,-€ 77,-
1Fractal Design Define R4 Pearl Black€ 89,90€ 89,90
1Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition€ 34,99€ 34,99
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 52,01€ 52,01
1XFX Pro 550W€ 53,-€ 53,-
1Kingston SSDNow V Series V300 120GB€ 82,-€ 82,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 971,25

Ik ga toch maar voor Nvidia, omdat dat geschikter lijkt voor mij, omdat ik maar 1 monitor gebruik, en dus die 3GB geheugen wat bij de meeste amd's zitten toch een beetje overbodig voor mij is.

En de 550 watt is voldoende lijkt me?

Zeg het maar.

[ Voor 97% gewijzigd door koenkokes op 11-03-2013 13:54 ]

Pagina: 1