Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• arjan445
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:49
hoi allemaal!

wie kan me misschien helpen met de drac kaart opzetten van een dell poweredge 2650?

ik gebruik ubuntu via racadm lukt het me niet:(

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Wat lukt je niet? Kom op, iets meer initiatief. Er is heel veel info te vinden over DRAC's, te beginnen bij Dell zelf...

• arjan445
  • Laatst online: 18:49
ik krijg racadm niet goed geinstalleerd:( ik wil graag de poort veranderen is dat mogelijk?

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
arjan445 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:06:
ik krijg racadm niet goed geinstalleerd:( ik wil graag de poort veranderen is dat mogelijk?
Geen idee, zou het antwoord hier tussen staan(klik)?

• Jeroen_ae92
  • Laatst online: 28-11 14:17
De DRAC kun je volgens mij alleen aanpassen tijdens het booten van de machine. Daar zit een menuutje na dat de raid voorbij komt. Daarna is de DRAC via https te bereiken.

U+

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

arjan445 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:32:
hoi allemaal!

wie kan me misschien helpen met de drac kaart opzetten van een dell poweredge 2650?

ik gebruik ubuntu via racadm lukt het me niet:(
Kom op zeg.. We zijn hier geen helpdesk. We verwachten dat de gebruikers op GoT zelf initiatief kunnen nemen en het e.e.a. kunnen vinden op Google of de Search.

[google=drac change default https port] geeft behoorlijk wat dingen terug.

Een beetje inzet en logisch nadenken dan kom je er wel. Voor Professional Networking & Servers is dit topic echt te mager. Een enkele vraag, geen inleiding, geen specs en geen vermelding van wat je al geprobeerd had of gevonden had wat niet werkte.

[ Voor 19% gewijzigd door Equator op 05-03-2013 07:17 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.