Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Poll Verzoek] Aantal Wifi netwerken actief?

Pagina: 1
Acties:

• Caddy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:58

Caddy

Press start to shutdown

Topicstarter
Hoi,

Voor zover ik weet, en ff snel google is deze poll volgens mij nog niet voorbij gekomen op de frontpage.
Ik vraag mij af hoeveel wifi netwerken er zich bevinden bij de gemiddelde Tweaker thuis?
Mijn laptop vindt er al snel 15! (Centrum Haarlem)

Ps. Ik hem de titel van dit topic ingekort vanwege max chars. Maar de vraag zou ik dan beter formulieren.

[ Voor 17% gewijzigd door Caddy op 04-03-2013 19:47 ]

Verwijderd

D'r is een topic van geweest.

Hoeveel stoorzenders/SSID's kun je ontvangen?

[zondagmiddag topic] Hoeveel network devices heb jij?

Krusher GoT Search master :>

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 19:53 ]

Verwijderd

Hoeveel stoorzenders/SSID's kun je ontvangen?

Wel in de HK.

woeps, sprak voor mijn beurt :X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 19:50 ]

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dan moet je wel toegang hebben tot HK ....

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zie dat ik mijn topic al niet meer hoef te noemen :P

Die staat inderdaad in de HK, maar om de TS alvast even gek te maken :+ :
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/wifi2013-scan_small.jpg
(januari 2013)

Ter vergelijking, dit was ergens in '08
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/wifi.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door Raven op 05-03-2013 10:14 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Maar jij hebt geen normaal wifi stickje ;) :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 10:18 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mwah, 't ding is gewoon ietsje gevoeliger dan de meeste netwerkkaarten, het hoge uitgangsvermogen even buiten beschouwing gelaten. En dan heb ik de standaard antenne gebruikt, dus kan waarschijnlijk nog veel meer ontvangen :+

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 05-03-2013 10:22 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:55:
Ik zie dat ik mijn topic al niet meer hoef te noemen :P

Die staat inderdaad in de HK, maar om de TS alvast even gek te maken :+ :
[afbeelding]
(januari 2013)

Ter vergelijking, dit was ergens in '08
[afbeelding]

Gelukkig staat mijne er niet tussen :') Stoor ik je iig niet ;O
Maar ik zit thuis op.....7 in totaal, maar dat kan aan brakke netwerkkaart liggen :')

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Woon je hier in de buurt dan? :P

Oscar Wilde

• Caddy

Caddy

Press start to shutdown

Topicstarter
Ha! Zo te zien staat de Poll op de frontpage!
Leuk! ben benieuwt naar de resultaten!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 19:47

Zerfox

^this guy

Ik neem aan dat de mensen die 'meer dan 100' selecteren gewoon trolls zijn of met een antenne op het dak naar WiFi zoeken? :')

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb er hier welgeteld 1.

Op zich niet raar, ik zit hier echt in de middle of nowhere in een dunbevolkt gebied, de buren zitten in een ander dorp aan de ene kant, en aan de andere kant moet ik toch zeker een paar honderd meter lopen.

M'n punt is, ik ben waarschijnlijk niet heel representatief. De vraag is bij dit soort polls natuurlijk altijd in welke situatie dat je dingen wilt zien. Als ik midden in de stad zit zul je inderdaad heel andere dingen zien. Heb ik een flinke antenne dan ook. De gegevens uit je poll zijn dus niet zo heel waardevol, dus daarom kan ik me goed voorstellen dat zoiets als dit niet snel op de FP komt.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zerfox schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:52:
Ik neem aan dat de mensen die 'meer dan 100' selecteren gewoon trolls zijn of met een antenne op het dak naar WiFi zoeken? :')
Ik iig niet, de eerder genoemde lijst van mij is het totaal van wat ik zowel achter als voor het huis oppik als ik de antenne binnen bij de ramen op de 1e verdieping hou. Dus niet op het dak of zo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 08-03-2013 15:33 ]

Oscar Wilde

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
"Stagiair redactie", toe maar :D

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 08-03-2013 17:20 ]

Oscar Wilde

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TERW_DAN schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:06:
M'n punt is, ik ben waarschijnlijk niet heel representatief. De vraag is bij dit soort polls natuurlijk altijd in welke situatie dat je dingen wilt zien. Als ik midden in de stad zit zul je inderdaad heel andere dingen zien. Heb ik een flinke antenne dan ook. De gegevens uit je poll zijn dus niet zo heel waardevol, dus daarom kan ik me goed voorstellen dat zoiets als dit niet snel op de FP komt.
En toch kwam hij er :P

Maar inderdaad, poll zegt vrij weinig. Ik vind er meestal maar 4, 3 van mezelf en 1 van de buren. Hoekhuis en oude buurtjes, altijd wel ergens een kanaaltje vrij :+

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2013 17:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Caddy

Caddy

Press start to shutdown

Topicstarter
Er zijn uiteraard heel veel dingen van invloed op deze poll.
Als je op een grote boerderij woont ben je misschien al blij als je je eigen wifi netwerk kan ontvangen :)
En als in het centrum op dezelfde plek met je iphone of wifi schotel gaat zoeken heb je ook ander resultaat :P

Anyway, omdat ik dit onderwerk nooit voorbij heb zien komen in de poll leek het mij wel leuk idee, en leuk dat de redactie dit ook geplaatst heeft.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56

mrc4nl

Procrastinatie expert

In de poll kan je niet eens voor "5" kiezen, het is 1 TOT 5 en 6 TOT 10.

ora et labora

Pagina: 1