Toon posts:

Virtualbox server communciren met Lan

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een SBS Server in virtualbox op mijn Imac installeren. En dan vervolgens de laptops in mijn Lan op die virtuele server als client laten inloggen.

Hoe kan ik dit het beste gaan doen?

Verwijderd

Door handleidingen te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
sjonge jonge..

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:55

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

3e link op google:

To make a virtual machine in VirtualBox appear as a regular computer in the LAN:

Open VirtualBox Manager.
Right click on one of the machines that you have set up and click on Settings.
Click on Network in the left sidebar.
Set Attached to: to Bridged Adapter.
When you now start up the machine it should appear in the router as an additional connected computer

Verwijderd

Wat wil je dan? Dat wij jouw handje vast gaan houden en een stappenplan voor je maken doe dit, doe dat, zus en zo.

Dus niet, GoT is geen helpdesk.

Verwijderd

Topicstarter
@crazy monkey: van die bridged adapter had ik inderdaad al gevonden,en ook geprobeerd. Echter denk ik wat fout gedaan want het werkte niet,nu wel. Zal dan wel wat fout hebben gestaan bij de netwerkinstellingen. Weet ook niet precies hoe het kan.

@fridgeman... dan heb ik liever dat je helemaal niet antwoord. Normale antwoorden zijn schaars tegenwoordig..

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-01 14:01
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:38:
@fridgeman... dan heb ik liever dat je helemaal niet antwoord. Normale antwoorden zijn schaars tegenwoordig..
Zelf initiatief tonen is tegenwoordig ook schaars.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zoals altijd verwachten wij hier eigen inzet. Een vraag stellen die je makkelijk kan vinden in de documentatie, voldoet hier dus niet aan.

Probeer de volgende keer wat meer inzet te tonen en niet bij de eerste poging opgeven en hier gaan vragen. Er is ook een heel uitgebreid forum over VirtualBox waar je genoeg informatie kan vinden. Zelfs info voor oudere versies werken nog steeds.

Dit topic sluit ik ivm te weinig inzet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.