Van mijn zwager kreeg ik het verzoek om een PC in elkaar te zetten voor zijn nieuwe bedrijfje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het moet een redelijk allround systeem zijn waar hij voorlopig mee vooruit kan. Het hoeft geen Game PC of Videobewerkings PC te zijn. Voornamelijk wil hij de PC voor administratieve doeleinden gebruiken en voor Autocad. Overclocken zal niet gaan gebeuren. Er hoeft allemaal geen poespas op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
<1000 euro. Dit is inclusief een 24 inch scherm (HD) en windows 8.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier zou ik graag in geadviseerd worden. Heeft een videokaart veel effect op autocad? Heb je aan 8 gb voldoende? Ik denk dat een I5 processor toch wel minimaal nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, al zou ik wel graag producten willen gebruiken die goed zijn beoordeeld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee simpele PC.
k weet dat een wensenlijst kan creëren maar ik zou graag jullie inzichten of voorbeelden willen zien.
Ik ben jullie zeer dankbaar voor de hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het moet een redelijk allround systeem zijn waar hij voorlopig mee vooruit kan. Het hoeft geen Game PC of Videobewerkings PC te zijn. Voornamelijk wil hij de PC voor administratieve doeleinden gebruiken en voor Autocad. Overclocken zal niet gaan gebeuren. Er hoeft allemaal geen poespas op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
<1000 euro. Dit is inclusief een 24 inch scherm (HD) en windows 8.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier zou ik graag in geadviseerd worden. Heeft een videokaart veel effect op autocad? Heb je aan 8 gb voldoende? Ik denk dat een I5 processor toch wel minimaal nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, al zou ik wel graag producten willen gebruiken die goed zijn beoordeeld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee simpele PC.
k weet dat een wensenlijst kan creëren maar ik zou graag jullie inzichten of voorbeelden willen zien.
Ik ben jullie zeer dankbaar voor de hulp.