Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harpervm
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-04 20:21
Hallo, Tweakers

ik heb laatst een HTC 8S van een tweaker over gekocht, de mobiel was helemaal goed en geen een krasje.
na wat gebruiken kom ik er achter dat bij beide hoeken het mat zwartje laagje weg is..
het hoesje dat ik gebruik is van binnen soft.

maar hoe kan het mat zwarte laagje zomaar los laten?

valt dit onder de garantie?

Mvg. Harmenvm

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/landing/685/htc8s200.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:22
Gaat niet onder garantie vallen, ik denk dat het pech gehad is. Sowieso wordt het anders verhaald op gebruiksschade.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-04 20:24
Eens met hierboven, dit valt onder 'normale gebruikerssporen'. Ik zou zeggen, wanneer de telefoon jonger dan 6 maanden tot een jaar is > terug gaan naar de winkel! Proberen kan altijd.

EDIT: Heb het overigens wel een keer gehad met een Nokia N95 frontje, maar dat was met een aftermarket klepje van marktplaats van waardeloze kwaliteit, zonder hoejse :/

[ Voor 31% gewijzigd door W.Zijlstra. op 04-03-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 17:15
De eerste 6 maanden moet de verkoper aantonen dat jij de schade hebt gedaan. Dus als het je telefoon minder dan 6 maanden hebt zou ik het daar op gooien. Onder de mom van slechte bouw kwaliteit en dat je er altijd netjes mee om bent gegaan.

Ze hebben echt geen poot om op te staan met deze wetgeving, sinds het voor hun heel moeilijk is om aan te tonen dat het door eigen toedoen is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harpervm
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-04 20:21
Ja, ik heb hem dus echt eerlijk heel de tijd in het hoesje gedaan,

gekocht op 20/12/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Misschien beschadigd dat hoesje de telefoon? Mijn HTC 8s is nog altijd onbeschadigd, terwijl ik hem altijd zonder hoesje in mijn broekzak heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:26
Het is een veelvoorkomend probleem bij de HTC 8 toestellen. Ik heb veel reacties in het 8X forum gezien over hetzelfde probleem.
Waarschijnlijk wel iets dat tijdens de fabricage fout gegaan is. De coating heeft dan niet overal evengoed gepakt en komt spontaan los.
Pagina: 1