Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste gamers,

Voor mijn opleiding Vrijetijdsmanagement ben ik een onderzoek aan het doen naar jongeren en gamen. Ik vraag jullie allemaal om een paar minuutjes van je tijd in te leveren en mij daarmee te helpen met mijn onderzoek. Resultaten zullen ook hier worden bekend gemaakt!

Let op: Als je ouder bent dan 25 mag je niet meer meedoen, dan val je buiten de onderzoekspopulatie. Sorry ;)

*knip*

Bij voorbaat dank!

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 04-03-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoi BeardedMonkeyNL,

Op Tweakers.net staan we slechts indicenteel onderzoeken of enquetes toe, en alleen wanneer daar toestemming voor is gegeven. Deze toestemming is niet aangevraagd, waarmee je topic als werving/spam wordt gezien, en daarom sluit ik je topic en heb de link verwijderd. Verder lijkt Wetenschap & Levensbeschouwing me niet het juiste subforum, aangezien we een speciaal forumdeel voor Games hebben.

In de forum FAQ staat wat je moet doen als je alsnog toestemming wilt aanvragen:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Ik stuur je zometeen een PushMessage met meer uitleg, voor als je toestemming wilt aanvragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.