Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Skype wel in topic, niet in profiel?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hi Devvers,

Ik zag net wat vaags. Ik las een topic en zag bij DJ-Visto het Skype logo'tje staan, nieuwsgierig als ik was klikte ik er op om te kijken hoe het er daar uit zag, maar op het profiel aangekomen zie ik helemaal z'n Skype username niet?

DJ-Visto

Bugje?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:38
Dat was me bij mezelf dus ook al opgevallen. :/
Kan me niet herinneren dat ooit te hebben ingegeven. Waar kan je dat terugvinden? :?

Verwijderd

Ik heb het ook helaas spontaan erbij gekregen en nooit ingevuld zover ik weet. Ik neem aan dat ze een fout hebben gemaakt tijdens het creëren van deze mogelijkheid.. en de zichtbaar/onzichtbaar optie zijn vergeten of op JA hebben gezet als standaard. Er werken veel nieuwe mensen bij Tnet en er gaat helaas nog wel is wat mis!

b t.w. wil niks te maken hebben met dit waardeloze programma! Trillian all the way!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
MSN is Skype geworden. In jullie profielen staat MSN ingevuld, waarmee automagisch het icoontje te voorschijn is gekomen. Schijnbaar werd al jaren niet MSN op het profiel zelf getoond :+ Iets wat met de komende release gefixed zal worden.

Mocht je het wel willen hebben, dan kun je dat verwijderen uit je profiel: https://secure.tweakers.net/my.tnet/profile#tab:profile

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misha schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:46:
MSN is Skype geworden. In jullie profielen staat MSN ingevuld, waarmee automagisch het icoontje te voorschijn is gekomen. Schijnbaar werd al jaren niet MSN op het profiel zelf getoond :+ Iets wat met de komende release gefixed zal worden.

Mocht je het wel willen hebben, dan kun je dat verwijderen uit je profiel: https://secure.tweakers.net/my.tnet/profile#tab:profile
Waar zie jij hun MSN adres staan dan? Ik zie alleen een e-mailadres!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 12:10

bonzz.netninja

Niente baffi

"Schijnbaar werd al jaren niet MSN op het profiel zelf getoond "

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

Tip: Wis in je profiel bij: Overige profielgegevens: Skype email save > exit & done!

Maar het blijft vreemd dat deze link je terug lijd naar de profiel pagina. en niks anders doet. Zeer handig dat je een icoon vervangt maar zorg dat je de rest dan ook regelt! Erg half werk weer dit!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 19:43 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

rob_erwt

What does this button do?

Zoals Misha al zie: dat is gefixed bij de komende release. Nog even geduld dus. :)

In de tussentijd kan deze alvast dicht.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.