Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
Hallo allen,

Ik zit momenteel met een vervelend probleempje. Op mijn Samsung UE40D5000 zitten een aantal HDMI poorten waaronder een HDMI1/DVI en de rest is HDMI2, HDMI3, en HDMI4. Nu heb ik het volgende aangesloten:

HDMI1/DVI -> PC
HDMI2 -> Xbox360

Nu is het zo dat ik in de TV heb ingesteld bij de Sources dat HDMI1/DVI PC is en HDMI2 een Spelcomputer. Helaas om 1 of andere gekke redenen is mijn Xbox360 beeld heel korrelig (ik weet 100% zeker dat die instellingen van de Xbox 360 goed zijn). Wissel ik die 2 kabels om van PC en de Xbox in de TV, dan is mijn PC heel erg korrelig en mijn Xbox 360 mooi strak.

Heb ook al gestoeid in de TV met verschillende namen bij de Sources. Weet iemand een oplossing hiervoor zodat ik ook op HDMI2/3/4 ook gewoon beeld heb en niet het korrelige?

Alvast bedankt!

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:36

FeaR

In GoT we trust

Wat bedoel je met de namen? Dat van "spelcomputer" en "PC"? Want daar zit het verschil wellicht in. Zodra je een TV op PC-modus zet wordt alles van beeldverbetering uit gezet, iets wat voor zowel een PC als voor een console eigenlijk moet. Je zal dus HDMI 2 idem moeten configureren als HDMI 1.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Dat heb ik dus gedaan maar mijn Xbox veranderd daarin niet. Zelfs als ik PC op HDMI2/3/4 aansluit en die noem ik PC dan veranderd er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Je kunt alleen de PC-modus in de HDMI/DVI ingang instellen. Op andere HDMI ingangen moet je zelf de beeldinstellingen veranderen en wordt dit niet automatisch gedaan door het label te veranderen.

Instellingen waar je naar moet kijken;
Scherpte op 0 of laag.
Randverbetering uit
Ruisfilters uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Geen van al die dingen geeft echt hetzelfde effect als bij de HDMI/DVI poort. Echt vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
GerbenKwakkel schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:33:
Geen van al die dingen geeft echt hetzelfde effect als bij de HDMI/DVI poort. Echt vreemd...
In hoeverre is er verschil? Zou je er een foto van kunnen maken zodat wij een idee hebben van wat jij bedoelt met korrelig beeld.
Pagina: 1