Ik heb een wat oudere pc met een Gigabyte GA-965P-DS4 400Watt psu en een dual core procc (2x2GB OCZ RAM) En ik zit met een raar probleem. Als ik de PC opstart dan draait de cpu fan, deze stop en draait dan in een keer door. Het moederbord post niet, ook niet naar reset; geheugen eruit, geheugen erin, graka eruit, erin maakt allemaal geen verschil. Wel draaien alle fans (ook die van de graka) Geen piepjes (speaker is aangesloten) Ook als alleen het moederbord met cpu draait gebeurt er precies hetzelfde als boven beschreven. Het lijk alsof het moederbord steeds opnieuw start. (reageert niet op de uit knop nadat alles ''draait'')
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, ik kan de cpu ook niet testen in een ander moederbord want ik heb alleen een 1155 moederbord en geen 775 meer. Wel heb ik de graka getest, en deze werkt gewoon in een andere computer.
Iemand enige suggestie?
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, ik kan de cpu ook niet testen in een ander moederbord want ik heb alleen een 1155 moederbord en geen 775 meer. Wel heb ik de graka getest, en deze werkt gewoon in een andere computer.
Iemand enige suggestie?
[ Voor 6% gewijzigd door iNFiNiTY- op 04-03-2013 09:53 ]