Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:00

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een paar games in de algemene aanbiedingen topic gepost maar heb besloten om er een topic voor te maken, aangezien GoD uitverkopen en redelijke prijzen zeer zeldzaam zijn. De uitverkoop is al een week ongeveer gaande en vandaag is de laatste dag. Ik ben er vandaag pas achter gekomen. Dit zijn de games in de aanbieding:

Week:
BIOSHOCK - 4.99 euro
CALL OF JUAREZ - 2.99 euro
DARK MESSIAH OF MIGHT & MAGIC - 2.99 euro
THE DARKNESS
DiRT 2 - 9.99
GHOST RECON ADVANCED WARFIGHTER - 2.99 euro
GHOST RECON ADVANCED WARFIGHTER 2 - 2.99 euro
GRID - 4.99 euro
KANE & LYNCH - 2.99 euro
RAINBOW SIX VEGAS -2.99 euro
RAYMAN RAVING RABBIDS - 2.99 euro
TOMB RAIDER LEGEND - 4.99 euro
VIRTUA FIGHTER 5
NB: VF5: Final Showdown (XBLA) is volgende week in de aanbieding voor 400MSP, dus het is misschien verstandig even te wachten als je VF wilt kopen.

Dagaanbieding:
Metal Gear Solid 2&3 - 9.99 euro
Metal Gear Solid: Peace Walker HD - 4.99 euro
King of Fighters XIII - 4.99 euro
Tekken Tag Tournament 2 - 9.99 eurp
Max Payne 3 - 4.99 euro
Left 4 Dead 2 - 9.99 euro
Mortal Kobat vs. DC - 4.99 euro
The Orange Box - 9.99 euro

4.99 euro is equivalent aan 400MSP en 9.99 euro aan 840 MSP. Als je geen MSP meer hebt kun je ook betalen via creditcard/paypal.

[ Voor 21% gewijzigd door HollovVpo1nt op 04-03-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383934

Hoe kan ik precies MGS bestellen? Ik wordt altijd veerder gestuurd naar "Verkooppunten" en zie geen optie voor On Demand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Niet zo spectaculair als een Steam sale, maar toch leuk. Wel veel oude games..
Ik ga nog even uitzoeken welke de echte toppers zijn, want ik heb nog wat MS points die aan het verstoffen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:00

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Anoniem: 383934 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:55:
Hoe kan ik precies MGS bestellen? Ik wordt altijd veerder gestuurd naar "Verkooppunten" en zie geen optie voor On Demand.
Onder 'nu kopen' zie je een knopje met meer info. Als je daarop clickt wordt je geriderect naar de US website van xbox. Daar vind je de 'Download to Xbox 360' link met een prijs van 9.99 dollar. Deze wordt gecorrigeerd zodra je het in "mandje" gooit na het inloggen.
BounceMeister schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:57:
Niet zo spectaculair als een Steam sale, maar toch leuk. Wel veel oude games..
Ik ga nog even uitzoeken welke de echte toppers zijn, want ik heb nog wat MS points die aan het verstoffen zijn.
De week deals zijn idd wat ouder. Maar bij de daily deals zater veel recente games zoals Portal 2, Halo 4 en Borderlands 2. Alleen die acties zijn al voorbij.

[ Voor 31% gewijzigd door HollovVpo1nt op 04-03-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo-
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-04-2020
Voor mij de perfecte uitverkoop. Pas sinds ruim een jaar een 360, dus nog genoeg games op het lijstje staan die ik nog wil spelen. Nu kan ik voor een koopje gewoon bij deel 1 van een serie beginnen (Call of Juarez, Rainbow, BIoshock etc.) en vervolgens de overige delen spelen (vind ik toch het leukste, in plaats van ergens bij deel 2 of 3 beginnen).

Helaas de andere dagaanbiedingen gemist, maar misschien maar beter ook. Kom nu bij elkaar opgeteld toch nog op een aardig bedragje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383934

HollovVpo1nt schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:58:
[...]

Onder 'nu kopen' zie je een knopje met meer info. Als je daarop clickt wordt je geriderect naar de US website van xbox. Daar vind je de 'Download to Xbox 360' link met een prijs van 9.99 dollar. Deze wordt gecorrigeerd zodra je het in "mandje" gooit na het inloggen.

[...]

De week deals zijn idd wat ouder. Maar bij de daily deals zater veel recente games zoals Portal 2, Halo 4 en Borderlands 2. Alleen die acties zijn al voorbij.
Cool, hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Halo 4 was 30 euro, das niet ècht een koopje voor een download.
Je koopt hem dan net zo goed op schijf (dus nog verkoopwaarde).

Ik heb max payne 3 gekocht en kijk nog even of GRAW (2) iets is.

[ Voor 20% gewijzigd door BounceMeister op 04-03-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:22

On_E

Housemusic

Max Payne 3 en KoF13 voor een tientje, heerlijk!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-06 00:36
Thnx! Toch leuk om Max Payne op de kop te tikken voor €5 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:35

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

HollovVpo1nt schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:08:
Hallo,

Ik heb een paar games in de algemene aanbiedingen topic gepost maar heb besloten om er een topic voor te maken, aangezien GoD uitverkopen en redelijke prijzen zeer zeldzaam zijn. De uitverkoop is al een week ongeveer gaande en vandaag is de laatste dag. Ik ben er vandaag pas achter gekomen. Dit zijn de games in de aanbieding:

Week:
BIOSHOCK - 4.99 euro
CALL OF JUAREZ - 2.99 euro
DARK MESSIAH OF MIGHT & MAGIC - 2.99 euro
THE DARKNESS
DiRT 2 - 9.99
GHOST RECON ADVANCED WARFIGHTER - 2.99 euro
GHOST RECON ADVANCED WARFIGHTER 2 - 2.99 euro
GRID - 4.99 euro
KANE & LYNCH - 2.99 euro
RAINBOW SIX VEGAS -2.99 euro
RAYMAN RAVING RABBIDS - 2.99 euro
TOMB RAIDER LEGEND - 4.99 euro
VIRTUA FIGHTER 5
NB: VF5: Final Showdown (XBLA) is volgende week in de aanbieding voor 400MSP, dus het is misschien verstandig even te wachten als je VF wilt kopen.

Dagaanbieding:
Metal Gear Solid 2&3 - 9.99 euro
Metal Gear Solid: Peace Walker HD - 4.99 euro
King of Fighters XIII - 4.99 euro
Tekken Tag Tournament 2 - 9.99 eurp
Max Payne 3 - 4.99 euro
Left 4 Dead 2 - 9.99 euro
Mortal Kobat vs. DC - 4.99 euro
The Orange Box - 9.99 euro

4.99 euro is equivalent aan 400MSP en 9.99 euro aan 840 MSP. Als je geen MSP meer hebt kun je ook betalen via creditcard/paypal.
Echt heel erg bedankt :) Heb Max Payne 3 en Batman: Arkham Asylum aangeschaft :D

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedition1977
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-07-2023
Hey HollovVpo1nt
Bedankt voor de tip.
Ik heb negen games aangeschaft (Max Payne, Bioshock, Orange Box, Left 4 Dead en nog wat)en ik wilde nummer 10, Batman AA, nog kopen maar, zoals later bleek, had Microsoft mijn betaalaccount geblokkeerd ivm mogelijke fraude. Ik had echter maar voor zo'n 50 euro aan games besteld, maar het was het aantal wat argwaan wekte.
Ik vind het wel erg kort door de bocht. Duurt minimaal 24 uur voordat de blokkade er af is. Tja
Pagina: 1