Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe tv kopen of wachten op de nieuwe modellen

Pagina: 1
Acties:

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Topicstarter
Ik zit momenteel in een klein dilemma, ik ben opzoek naar een tv voor op mijn kamer en wil er max 850 euro aan uitgeven.
Ik heb mijn keuze al beperkt tot de LED modellen van LG omdat deze 3D techniek het fijnste is en ik dual play een waardevolle toevoeging vind. De modellen van LG zijn dan de volgende:
pricewatch: LG 47LM670S
pricewatch: LG 47LM660S

Nu is mijn vraag, hoe zit het met de prijzen als de nieuwe modellen uitkomen rond april, krijg je dan voor hetzelfde geld een vergelijkbare tv of moet je voor de nieuwe modellen met dezelfde functionaliteit als de modellen hierboven genoemd meer betalen?

Ik heb ook naar plasma gekeken maar vind het verbruik hiervan te hoog.

Verwijderd

Je moet een flinke slaapkamer hebben wil je de minimale kijk afstand halen met z'n lel van een scherm. Het lijkt mij alleen zinvol te wachten op nieuwe schermen als je ze al op de website ziet en ze nog niet uitgeleverd zijn aan de winkel, tenzij je nog 6 maanden zonder wil zitten?

pricewatch: LG 47LM670S
pricewatch: LG 47LM660S

<> Je ziet aan deze twee type nummers dat de bovenste nieuwer of uitgebreider is dus dat zou van naturen de betere keus moeten zijn. Verder is het met TV's zo dat hoe duurder hoe beter, dus haal voor je 850€ gewoon de duurste die je kan vinden en je zal je ogen tijdens je 3D manie willigt iets sparen :) Ik weet niet ho groot jouw slaapkamer is maar waarom geen 40/42" bv. heb je ervaring met zulke joekels van schermen?

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 09:58
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 22:20:
Verder is het met TV's zo dat hoe duurder hoe beter, dus haal voor je 850€ gewoon de duurste die je kan vinden.
Die zal dan €850 kosten :+

Hello fellow humans

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
brilsmurfffje schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:53:
Nu is mijn vraag, hoe zit het met de prijzen als de nieuwe modellen uitkomen rond april, krijg je dan voor hetzelfde geld een vergelijkbare tv of moet je voor de nieuwe modellen met dezelfde functionaliteit als de modellen hierboven genoemd meer betalen?
Je krijgt er theoretisch een betere televisie voor terug voor meer geld. Maar in de praktijk kan dit nog best wel eens anders zijn.
Ik heb ook naar plasma gekeken maar vind het verbruik hiervan te hoog.
Wat vind je er te hoog aan? De cijfers van het aantal Watt of die ca. €0,06 die je per dag meer moet betalen?
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 22:20:
Je ziet aan deze twee type nummers dat de bovenste nieuwer of uitgebreider is dus dat zou van naturen de betere keus moeten zijn. Verder is het met TV's zo dat hoe duurder hoe beter, dus haal voor je 850€ gewoon de duurste die je kan vinden
Oneens. Je krijgt niet altijd waar voor je geld bij een televisie en een duurdere televisie hoeft zeker niet beter te zijn dan een goedkopere televisie. Vooral bij plasma zie je dit terug waar je met een goedkope plasma enkele dure LCD televisies onderuit haalt als het gaat om beeldkwaliteit prestaties.