Hallo allemaal!
De computer is niet overclocked, en de laatste paar weken vertoont hij boot problemen.
Eerst even de specificaties van mijn computer :
Asus Sabertooth 990FX
Asus Radeon 6950 dc2 (dmv biosflash naar 6970)
AMD FX8150
Geil evo corsa 8gb
OCZ Agility 120gb SSD
Corsair Hydro Series H100
Corsair AX850 voeding
Windows 7
Het probleem :
1. Als ik de computer aan wil zetten, dan reageert de powerbutton niet, ik heb zelfs geprobeerd met een platte schroevendraaier de pins te "shortcutten" en geen succes.
2. Hoe ik de computer dan wel aan het booten krijg gaat als volgt :
Ik hou de power button ingedrukt, en ik druk de voeding switch (achterop) herhaaldelijk totdat de pc opstart.
Zodra de computer opstart en in Windows komt, dan werkt alleen mijn muis niet. Na een hot boot dan werkt de muis weer wel.
De computer werkt voor de rest helemaal perfect, geen rare problemen en ik kan uren lang eraan werken!
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Moederbord defect? Voeding defect? Videokaart defect?
De computer is niet overclocked, en de laatste paar weken vertoont hij boot problemen.
Eerst even de specificaties van mijn computer :
Asus Sabertooth 990FX
Asus Radeon 6950 dc2 (dmv biosflash naar 6970)
AMD FX8150
Geil evo corsa 8gb
OCZ Agility 120gb SSD
Corsair Hydro Series H100
Corsair AX850 voeding
Windows 7
Het probleem :
1. Als ik de computer aan wil zetten, dan reageert de powerbutton niet, ik heb zelfs geprobeerd met een platte schroevendraaier de pins te "shortcutten" en geen succes.
2. Hoe ik de computer dan wel aan het booten krijg gaat als volgt :
Ik hou de power button ingedrukt, en ik druk de voeding switch (achterop) herhaaldelijk totdat de pc opstart.
Zodra de computer opstart en in Windows komt, dan werkt alleen mijn muis niet. Na een hot boot dan werkt de muis weer wel.
De computer werkt voor de rest helemaal perfect, geen rare problemen en ik kan uren lang eraan werken!
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Moederbord defect? Voeding defect? Videokaart defect?
[ Voor 5% gewijzigd door HENNEP op 03-03-2013 17:40 ]