Hey mede-tweakers,
Ik ben in afwachting van mijn salaris en wil daarmee een nieuwe, heel erg basis, pc gaan bouwen. De computer waar ik het nu mee doe is niet te houden meer en gaat daarom z.s.m. de deur uit.
Ik wil met mijn nieuwe PC (nog) niet teveel gaan doen. Ik wil eerst van mijn huidige computer af en dan gewoon een snellere neer kunnen zetten. Even ter vergelijking, wat mijn computer nu voorstelt:
- Dell Optiplex 755 (voor de mensen die dat wat zegt.)
- Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.20GHz
- 2GB DDR2, 332MHz
- Dell Inc. 0DR845 motherboard
- ATI Radeon HD 2400 XT
- 75GB Seagate Harddisk (SATA)
- TSSTcorp CDRWDVD drive (ATA)
Zoals de meeste zullen zien is het niet meer een hedendaags systeem, daarom dat ik er vanaf wil.
Mijn nieuwe computer wil ik nu nog niet meer dan €300 laten kosten.
Ik heb niet echt componenten in mijn huidge computer zitten die ik mee wil nemen, alleen de data op mijn huidige Harddisk maar dit zal overgezet worden d.m.v. een externe harde schijf. Toetsenbord, muis en monitoren worden wel meegenomen dus zijn overbodig in mijn wenslijst.
Ik ga met de computer die ik wil samenstellen nog niet veel grafisch van de computer vragen, dit zal pas na (nog) een upgrade pas gebeuren.
Voor specifieke merken ben ik wel al een beetje gaan kijken, daarmee ben ik uitgekomen op:
- kast: Cooler Master
- CPU: Intel, met 1155 socket
Voor de rest maken dingen als geluidsniveau, grootte of energieverbruik mij niet zo uit, ben wel wat gewend door mijn huidge computer. Ik had voor mezelf deze lijst al gemaakt, misschien dat jullie daar nog wat op aan te merken hebben:
Ik hoor graag van jullie!
Ik ben in afwachting van mijn salaris en wil daarmee een nieuwe, heel erg basis, pc gaan bouwen. De computer waar ik het nu mee doe is niet te houden meer en gaat daarom z.s.m. de deur uit.
Ik wil met mijn nieuwe PC (nog) niet teveel gaan doen. Ik wil eerst van mijn huidige computer af en dan gewoon een snellere neer kunnen zetten. Even ter vergelijking, wat mijn computer nu voorstelt:
- Dell Optiplex 755 (voor de mensen die dat wat zegt.)
- Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.20GHz
- 2GB DDR2, 332MHz
- Dell Inc. 0DR845 motherboard
- ATI Radeon HD 2400 XT
- 75GB Seagate Harddisk (SATA)
- TSSTcorp CDRWDVD drive (ATA)
Zoals de meeste zullen zien is het niet meer een hedendaags systeem, daarom dat ik er vanaf wil.
Mijn nieuwe computer wil ik nu nog niet meer dan €300 laten kosten.
Ik heb niet echt componenten in mijn huidge computer zitten die ik mee wil nemen, alleen de data op mijn huidige Harddisk maar dit zal overgezet worden d.m.v. een externe harde schijf. Toetsenbord, muis en monitoren worden wel meegenomen dus zijn overbodig in mijn wenslijst.
Ik ga met de computer die ik wil samenstellen nog niet veel grafisch van de computer vragen, dit zal pas na (nog) een upgrade pas gebeuren.
Voor specifieke merken ben ik wel al een beetje gaan kijken, daarmee ben ik uitgekomen op:
- kast: Cooler Master
- CPU: Intel, met 1155 socket
Voor de rest maken dingen als geluidsniveau, grootte of energieverbruik mij niet zo uit, ben wel wat gewend door mijn huidge computer. Ik had voor mezelf deze lijst al gemaakt, misschien dat jullie daar nog wat op aan te merken hebben:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 39,29 | € 39,29 |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Intel Pentium G860 Boxed | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,80 | € 16,80 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST500DM002, 500GB | € 45,24 | € 45,24 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 289,12 | |
Ik hoor graag van jullie!