Toon posts:

Ipod touch geblokkeerd, kan niet aansluiten op Itunes

Pagina: 1
Acties:
  • 1.880 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Ipod touch overgekocht, die was beveiligt met een code,
na enkele keren proberen was de ipod geblokkeerd, ik kan geen code meer invullen er staat enkel op 'Ipod is geblokkeerd verbind met itunes' het enige wat ik nog kan doen is de ipod op en af zetten, maar zie enkel de achtergrond met de tekst in een rood kader. Als ik deze aansluit op mijn Imac, en Itunes open krijg ik dit 'Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de Ipod, omdat deze met een toegangscode is beveiligd. u moet uw toeganscode op de Ipod invoeren voordat deze met Itunes kan worden gebruikt'..
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
De vorige eigenaar naar de code vragen lijkt me het makkelijkst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen code invoeren, dat is net het probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Misschien in het vervolg geen gestolen iPods meer kopen? :+
Hier is trouwens een tutorial waarin het uitgelegd wordt hoe je hem kan resetten: YouTube: PASSWORD LOCKED iPod Touch - How to RESTORE a Disabled iPod with a lost Pass Code Unlock Video

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij was niet gestolen, 't is van ne vriend van mij (: thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Resenu162, Hi ik heb net een ipod van me neefje gekregen om te fixen en ik heb precies het zelfde als jij had! Geblokkeerd ipod met rood balkje " Ipod is geblokkeerd verbind met Itunes" en als ik dat doe, vereist op mac toegangscode van ipod in te voeren!!!
Is het jou gelukt? of iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wellicht is opstarten in DFU mode en dan een restore doen een mogelijkheid?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:19

Croga

The Unreasonable Man

Wat zou zo'n code voor nut hebben als je die eenvoudig kunt omzeilen?!?!

De enige manier is de code. Heb je die niet dan gooi het ding maar gewoon weg. Die code is de diefstal beveiliging van Apple en niet bedoelt om omzeilt te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Topics van ruim 3 jaar geleden omhoog halen is niet echt gewenst, tenzij er een hele goede reden voor is. Afgezien daarvan gaan we niet helpen met het omzeilen van een beveiliging (zie Het algemeen beleid #verbodenhacken). Als de stappen in If you forgot the passcode for your iPhone, iPad, or iPod touch, or your device is disabled niet werken, dan is het enige wat je kunt doen is contact opnemen met Apple. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.