Hallo medeTweakers,
Op het huidige moment loop ik rond met Motorola Flipout Zwart, kortom een pre historische smartphone. Nou is dat niet erg alleen als ik meerdere berichten (whatsapp onder andere) 2 tot 8 dagen later ontvang ben ik toe aan een nieuwe telefoon (het is de telefoon, bij een Lumia 710 heb ik dit issue NIET!). Nou wil ik een nieuwe mobiel kopen met de volgende eisen:
- Maximum bidget van 300,-, voorkeur max van 200,- tot 260,-
- Geen import mobiel
- dual/quad core cpu
- 512mb liever 1gb RAM
- Een os waar niet over 2 weken (fictief getal) gestopt word met updaten
- Android 4.0 of hoger, WP8.0
- ^^^^^^ Zonder custom ROM ^^^^^^, maar waar deze wel beschikbaar voor zijn
- minimaal 800x480 resolutie
- Samsung heeft voorkeur, maar andere merken schuw ik ook niet
- goed werkende GPS
- minimum van 8gb vrije opslag
Ik ben naar een kennis van mij geweest die een telefoon winkel heeft. Hij had voor mij de volgende toestellen in de aanbieding:
- 2de hands Samsung Galaxy S II i9100 Zwart voor 210,- (geen garantie)
- Nieuwe Samsung Galaxy S II i9100 Zwart voor 250,- tot 280,- afhankelijk van inkoop prijs (met volledige garantie)
- Nieuwe Samsung Galaxy S III mini Zwart voor 240,- (met volledige garantie)
Ik heb een voorkeur voor de SII, maar ik vraag mij af hoeveel toekomst bestendig deze mobiel nog is, voor gezien het feit: Galaxy S4 binnenkort uitkomt met betere specificaties. Ook vraag ik mij af of Android 5.x mogelijk op de SII komt. Ik zag ook de Acer CloudMobile met Android 4.0, maar ik twijfel of deze naar Android 4.1 of hoger wordt geupdate. En dan bedoel ik niet dat ze (Acer) het zeggen, maar ook daadwerkelijk doen.
Alvast bedankt voor de hulp!
ps: Just In Case, ik doe niet aan doorverkoop
Op het huidige moment loop ik rond met Motorola Flipout Zwart, kortom een pre historische smartphone. Nou is dat niet erg alleen als ik meerdere berichten (whatsapp onder andere) 2 tot 8 dagen later ontvang ben ik toe aan een nieuwe telefoon (het is de telefoon, bij een Lumia 710 heb ik dit issue NIET!). Nou wil ik een nieuwe mobiel kopen met de volgende eisen:
- Maximum bidget van 300,-, voorkeur max van 200,- tot 260,-
- Geen import mobiel
- dual/quad core cpu
- 512mb liever 1gb RAM
- Een os waar niet over 2 weken (fictief getal) gestopt word met updaten
- Android 4.0 of hoger, WP8.0
- ^^^^^^ Zonder custom ROM ^^^^^^, maar waar deze wel beschikbaar voor zijn
- minimaal 800x480 resolutie
- Samsung heeft voorkeur, maar andere merken schuw ik ook niet
- goed werkende GPS
- minimum van 8gb vrije opslag
Ik ben naar een kennis van mij geweest die een telefoon winkel heeft. Hij had voor mij de volgende toestellen in de aanbieding:
- 2de hands Samsung Galaxy S II i9100 Zwart voor 210,- (geen garantie)
- Nieuwe Samsung Galaxy S II i9100 Zwart voor 250,- tot 280,- afhankelijk van inkoop prijs (met volledige garantie)
- Nieuwe Samsung Galaxy S III mini Zwart voor 240,- (met volledige garantie)
Ik heb een voorkeur voor de SII, maar ik vraag mij af hoeveel toekomst bestendig deze mobiel nog is, voor gezien het feit: Galaxy S4 binnenkort uitkomt met betere specificaties. Ook vraag ik mij af of Android 5.x mogelijk op de SII komt. Ik zag ook de Acer CloudMobile met Android 4.0, maar ik twijfel of deze naar Android 4.1 of hoger wordt geupdate. En dan bedoel ik niet dat ze (Acer) het zeggen, maar ook daadwerkelijk doen.
Alvast bedankt voor de hulp!
ps: Just In Case, ik doe niet aan doorverkoop
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 312728 op 03-03-2013 16:27 . Reden: Small aanvulling ]